Alla inlägg under maj 2007

Av madeleine jansson - 25 maj 2007 13:52

Hej Hej:)
Igår satt Malla in mitt hår,blev jätte bra:=)

Och nu sitter jag på kursen och skriver klart min meritförteckning:P

Ikväll blir de fest me Malla,sandra,pilla,cicci M.fl...ska bli skojj,har inte vart ut på länge!

Och imorn kommer Roffe å hämtar mej så ska jag åka å hälsa på Daniel,sover över där till söndag så det ska bli skojj;)


Nä,Nu ska jag bli färdig här sen bär det av till boa:)
Puss å Hej!

Av madeleine jansson - 16 maj 2007 08:53

Sitter nu på kursen..men har frukostpaus nu:)Daniel var ju hemma igår,men bara för att hämta kläder..Och duktig var han som åkte tillbaka:)Trodde han skulle stanna kvar.Så de var skojj att träffa han ett litet tag...

Tog en promenad´med mamma till timrå igår..Och idag slutar vi vid 12 så tänkte gå med markus runt sidsjön om han har lust:)

sen har de vell inte hänt så mkt så Hej då!

Av madeleine jansson - 15 maj 2007 12:23

Hej hej:)
Sitter nu på en kurs jag börjat..Acess heter den..Är så illa tvingad att gå den..Även fasst jag fått ett jobb på en ny resturang som öppnar i birsta city.men börjar inte förns mitten av juni..

Har redan den här veckan gått 4varv runt sidsjön med markus,å även tagit Långa promenader.så känner mej riktigt duktig.Hadde tänkt försöka få in de i en rutin.

Hände även en sak i helgen.Inget jag tänker berätta om.men förstår nu hur en annan person känner sig.som jag inte visste förut..Meen för mej är faktiskt vänskapen värd mer,även fasst man blir besviken å ledsen.

Och lilla daniel vet jag inte vad jag ska ta mej till..Nä,Nu ska jag gå ut å röka:=)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards