Alla inlägg under juli 2008

:)

Av madeleine jansson - 31 juli 2008 20:29

Har nyss ätit och är Poppmätt:)
Angelica och Nizq var nyss här,drack kaffe och gosa lite med kissarna:)

Tror en av dom fick ett öga för angelica;)
Älskling kom hem med en Kattbädd till dom idag!:)


Nu ska jag slappa framgör tv:n..

Av madeleine jansson - 31 juli 2008 15:56

sov ända till 12 idag:)Men skönt var det...

Igår tog jag och älskling en promenad ner till hans föräldrar,hans mormor och morfar var där..Dom åker till Gotland i 11 dagar...:)Sköönt skulle också vilja åka dit:)

Angelica ska komma ut sen,min hostmedecin tog slut idag,så hon va snäll och skulle ta med sig lite åt mej...Hostan är bättre men inte helt bra..vill att den ska försvinna till lördag då jag ska ut:)

Pratade med malin nyss,dom ha lyx på jobbet,utomhuspool:)vem har det på jobbet!!!!!:P

:)

Av madeleine jansson - 30 juli 2008 16:25

Vart inte mkt solning idag för mej...Men imorn tänkte jag ligga ute och steka ett tag:)

Uttråkad är jag,men älskling kommer snart hem,så ska jag vell börja med maten om ett tag.Kött och pommes blir det idag...och Idag är katterna 1 Månad:)Busiga har dom blivit också:)
Måste hämta sladden hos mamma så jag kan lägga ut bilder,måste lägga ut på blocket ochså..


Av madeleine jansson - 30 juli 2008 13:02

Sköönt väder ute,men just nu lite för varmt för mej för att ligga ute och steka,bruka kunna ligga hur varmt det än är,men måste va för att jag fortfarande är sjuk:/
Tror Mia blev kär i alla kattungarna när dom var här i går:)

Älskling åkte vell på jobbet runt 5 i morse,bruka vakna till när han åker,men måste ha sovit som en stock:)

Vi har ju bara vattnet neranför här,10 meter i från..Men ä rädd att jag ska bli sjukare om jag badar..

Och på lördag blir det nog en utgång för mej,med mina favorittjejer som jag inte festat med på evigheter:)

Nu ska jag ringa älskling om råd vad vi ska äta idag..

Av madeleine jansson - 29 juli 2008 10:23

Malin ringde och störde mej i min skönhetssömn i morse,men de gjorde inget;) Måste ändå plocka lite innan Mia,Mormor och Morfar kommer så:)
Blir inge Ikea för mej idag,så jobbigt att va bland folk när man hostar såå mycket..

Nä,nu ska jag dricka kaffe:)

Av madeleine jansson - 28 juli 2008 17:37

Åkte ner på stan idag,skulle in på Coppers och lämna papper åt stefan,sen var jag på stan en sväng med Mia..:)
Och nu är jag hemma och fönderar på vad jag ska göra för mat idag,vi har ätit kyckligsallad 2 dagar irad,eftersom det är sån värme blir man inte sugen på nått..så får se vad det blir idag då..

Min hosta är iaf bättre..men inte över än:/

Imorn ska jag kanske åka ut med Albins mamma på Ikea..Måste hitta gardiner till sovrummet...:)

Av madeleine jansson - 25 juli 2008 18:08

Älskling valde att bara vara hemma med mig i stället:)

Det är sååå varmt här att man inte kan vara inne,Äckligt varmt!!

Jag har även sökt 2 nya jobb,jag jobbar bara helger nu,och det blir inga pengar på det...vill ju ha en heltid..men men får se hur det blir me det!


Av madeleine jansson - 25 juli 2008 11:08

Har knappt sovit en blund inatt,har bara legat och svettas,vridit och vänt på mej,och HOSTA! Skulle behöva bättre hostmedecin..men men,vill bara bli frisk!!!! Ska egentligen jobba fredag,lördag,men de blir  bara att vara hemma i stället...

Vet inte om Tomas,godin och grabbarna skulle komma hit och dricka nå öl..

men för mej blir de bara vila..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards