Alla inlägg den 15 juli 2008

:)

Av madeleine jansson - 15 juli 2008 20:22

Har ätit min Goda korvstroganoff idag,som wilma alltid tycker att jag gör:P

Har iaf satt upp gardinerna i köket,som vart mkt bättre än dom andra:)
Ska åka med Pia på ikea nått framöver..:)

Längtar till mina små bäbisar börjar krypa överallt,:P men älskling kommer bli galen:)

Madde slutar jobba 9,så tror hon skulle komma förbi en sväng,så jag får lite sällskap!

Av madeleine jansson - 15 juli 2008 14:02

Älskling åkte i morse och jobba..han skulle egentligen ta semester..men vi har ändå inte planerat att göra nått speciellt,så han tänkte spara den,om vi ska göra nått:)
Tråkigt att va ensam hemma..Har verkligen laddat hem alla serier jag kan tänkas se,men har redan även sett alla:)^
Pia var nyss här med gardiner som jag snart tänkte sätta upp i köket..:)

och 2 av kattungarna har öppnat ögonen,dom blir bara sötare och sötare.!


Tråkigt och vara här själv,men ska vell hitta nått att syselsätta mig md:)

Ovido - Quiz & Flashcards