Alla inlägg under november 2007

Av madeleine jansson - 27 november 2007 14:21

var på stan med vilma igår..köpte n2 par skor...

hehe...detsamma gumman...tror vi har suttit å skrattat hela natten..

och idag ska jag permanenta håret..

och ska snart ner på stan å möta vilma..hon ska gå å göra sina naglar fina och jag ska picera tungan..:P

tänkte köpa presentkortet till albin i julklapp på taurus..han ska bygga ut sin tatoo..:P

har iaf picerat tungan nu..gjorde inte så¨ont förutom att han inte fick igenom den..han bara tröck å tröck..:S å nu är den alldeles svullen!!!!SUCK!!Kommer inte kunna äta nått:/


men men ska träffa vilma en sväng nu,sen åka till albin!!

Av madeleine jansson - 26 november 2007 13:33

Wilma sov här igår..skulle se film men det blev inge film heller..

så nu ska jag en sväng till albin,sen en sväng på stan...

ciao 

Av madeleine jansson - 25 november 2007 17:09

Började 1 igår,och slutade 1..Trött var man efter.Vi sprang ju på några 1000kvm...jag å en tjej fick ju dela på typ 90pers...5100 personer hadde vi där..så det var full rulle..hadde tänkt mej att jag skulle hinna se alla artisteer..men inte då..det hann man inte..men fick ju över 1000kr i dricks..så det var inte helt fel...var en fruktansvärd fylla där..Träffa massa folk man kände;P

så jag å vilma drog vell hem runt halv 2...Tvinga albin å massera mina fötter..hehe!

och hitta en jacke hos mia..som jag tänkte köpa 2000kostar den..men jag får den ju billigare..hehe;P 

Hej

Av madeleine jansson - 23 november 2007 19:58

Hej hej..

Har inte gjort nå speciellt den här veckan,vart hos albin..å vart me vilma på stan..:)
Ska iaf ringa praktik på måndag,på ett dagis hadde jag tänkt..:P

och imorn ska jag å vilma jobba på julgalan..ska bli skojj..å se alla artister om det är några bra..:) 

Av madeleine jansson - 19 november 2007 12:57

Hej hej...

Tog ju ut löshåret,eftersom jag inte hittade min plattång..men sen hitta jag ju den..så nu har jag satt in det igen..det vart bra förra gången.men nu blev det till å med bättre..tror de är för att jag gjorde mittbena den här gången..sen har jag klippt det lite till så det ser tjockare ut:P

är ju omöjligt å kunna sköta håret utan plattång..och även en hästborste,som jag måste köpa idag..å limmet jag köpte var helt värdelöst,beställer från internet nästa gång tror jag..Sen ska jag nog inte använda silverschampoot för mycket,har märkt att håret blir lite för askigt..:S

Laddade hem en film igår--Because i said so..den var bra..!:)

Ska vell en sväng med mamma på stan idag tror jag..sen till albin!


Så nyss kommit hem från stan..Blev bara en snabbis..köpte iaf borste,kostade fan 80spänn,DYRT!!!Men den är ju bra å ha annars för den sliter ju inte på håret så..

Nä nu ska jag gå å köpa en sallad..

Ciao! 

Av madeleine jansson - 18 november 2007 19:10

Hej hej..

Har vart i matfors hela helgen...men åkte hem idag..Albin jobbar ju bara hela tiden..å tråkigt å va där själv..:/ Men har Iaf hittat min platttång..Sköönt!

Har tråkigt..Håller på att ladda hem nån film med paris hilton buttons up..Lä vell va skitdålig..men kommer inte på nå annat:)

Saknar mitt bruna hår lite:P 

Av madeleine jansson - 15 november 2007 18:47

Nu har mamma iaf kommit hem..skönt!:)Var hos albin igår,men åkte hem imorse..har laddat hem lite filmer...och Malla om du läser,det har kommit ett till desperate housewifes avsnitt;P

Har vell inte gjort så mkt annat idag..


Av madeleine jansson - 14 november 2007 15:20

Mallaballa var å hälsade på igår,det var skojj å trevligt..Jättekul att du var här gumman:)Hadde en del å prata om:P

Men hadde en sån fruktansvärd huvudvärk hela dan igår och natten,har alldrig haft en sån intensiv huvudvärk..men somnade iaf till slut ändå..

Men vaknade som vanligt 9 idag..

å har inte gjort så mkt idag..sett klart på desperate housewifes avsnitten..

Å mamma kommer hem imorn iaf..

Och Tessa,Tack för tipset gumman;) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards