Alla inlägg under januari 2008

Av madeleine jansson - 27 januari 2008 20:38

Igår var man ut för en gång skull..gjorde mej i ordning hos wilma å drack lite vin..sen skulle hon på middag..så jag var med janni uppe på södermalm å förfestade..var jättekul..:)

sen vidare ner på olerys,och stadshuset...hadde iaf jättekul:)
Och idag har jag jobbat 4-7 å nu är jag ledig 2dagar..sen blir de bara jobb tror jag..:)

Tack tessa:)!!Till tessa--Är ledig nu mån,tis..sen jobbar jag onsdag 11.30-19.00,sen vet jag inte får fortsatta tider på onsdag...så kom gärna in å hälsa på gumman..:)

Av madeleine jansson - 23 januari 2008 14:40

Började klockan 11 idag..sen fick jag gå klockan ett,men ska tillbaka klockan 4..det har iaf gått bra..jag ska börja få 6 timmar 3 dagar i veckan..sen 34timmar i veckan cirka..så det blir en bra lön om allt går som planerat!!!

så nu är jag hos mammsen och ska åka om ett tag...

å albin gjorde goomiddag i förrgår fläskfile,med gorgonzolaost på och sen rullat i smördeg å in i ugn..Jättegott:)


Av madeleine jansson - 14 januari 2008 15:48

Är hos mammaseen å hälsar på lite:)

Har bara vart en lugn helg som vanligt..Är sjuk så:/

Vet inte än om jag ska hämta ut mitt hår..har beställt ett mkt bättre än deet andra.å det var ju även bara halväkta så!Trivs bra i uppklippta nu..men kanske har kvar det å sätter i sen...får se..Har iaf köpt ett bra silverschampoo nuu...

Har fått en peakjacka av mammas kille..Jättefin..Fasst typ en jättetunn som man har när man är ute å går....Grön å svart är den..

Har vell inte gjort så mkt på senaste..vart me vilma lite här å där...

och nu har dom ringt från blommaffären i hörnusand å vill ha mej på en fortsatt praktik där..så det blir som en utblidning..När jag jobbade där så gjorde jag ju bara julplanteringar.,..och var i källaren...men nu blir det isåfall uppe i butik,så jag får lära mej buketter å sånt..så ska prata med arbetsförmelingen om deet där..så får jag se..men det är jättekul så jag tackar nog ja:=)

Och ska börja övningsköra med albins mamma i mars..har ju övningskört me albin å det har gått  bra.,.men det har ju vart mer i matfors..måste bara gå å göra synstest å allt skit...

men men nu ska jag dra:=)

Av madeleine jansson - 8 januari 2008 20:11

Varit på stan med vilma idag å på ikea igår:)hanladt lite smink o kläder.varit på vårdcentralen idag och hunnit med massa saker jag skulle gjort.sen idag  klippte ja mej hos Anna,uppklippt som ja hade förut.Jätte nöjd gillar det verkligen!!!ska prata lite med mamma nustrax ska ja åka hem.


Vilma är verkligen min ängel,tack för härom natten gumman<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards