Alla inlägg under oktober 2007

:)

Av madeleine jansson - 26 oktober 2007 12:04

Just ja..och den 1 februari flyttar vi till huset:P ska bli skojj..men måste tapetsera å sånt..sen ska jaf skaffa 2 katter:P

Och hoppas snart att dom ska bli klar med stallet så jag får börja rida!

och så ska jag köpa teroin nu så  jag blir klar med körkoret tills vi flyttar!

och nu ringde stefan å undra om vi skulle hitta på nått ikväll..men sa att jag skulle festa imorn i stället;P;P
Ciao!

Av madeleine jansson - 26 oktober 2007 12:01

Och så var det helg igen..sköönt!

Blir lungt ikväll..men imorn ska vi ut å äta.och så blir det fest:P


Av madeleine jansson - 23 oktober 2007 11:00

Sitter och dricker mitt morgonkaffe nu:)
Satt uppe sent inatt å kolla på film.

Raise your voice,har sett den hundra gånger.men tycker den är så bra.:P

Skulle ju ner på arbetsförmedlingen idag..men orka inte!Ska ändå ner imorn me wilma å lämna in CV,så kan ta de då!Är för trött idag..

Klockan är bara 11 och vad ska man göra heeeeela dan????!!!!Usch,Å kallt ute är de också!


Av madeleine jansson - 21 oktober 2007 14:39

Japp,har vart en lugn helg,som vanligt..Tror jag har varit ute 3 gånger på ett halvår..är riktigt bra det:)Har ju inte missas nått!

Har iaf köpt min vinterjacka nu,Kostade 1000kr,men den var ju på JC så fick ju 40% (Nästan halva priset)så det är ju inte helt fel:P

Och imorn ska jag å wilma lämna in fler jobbansökningar..Hadde inte hon puschat på mej,så vette fan när dom där ansökningarna skickas:P
Sen måste jag ner på atbetsförmedlingen på tisdag så jag får nå pengar..

Är SÅÅÅÅÅÅÅÅ less på att inte jobba eller göra nått...helt värdelös..Nästan så man längtar tillbaka till skolan..Man har ju ingen energi kvar..

Har laddat hem massa filmer nu som jag måste se också:P

Beställade kort som jag förstorat som albin ville ha,men dom blev inte alls nå vidare bra:( och billiga var dom inte heller..kan ju hoppas att man får skicka tillbax:S

Ja,sen har det vell inte hänt så mkt mera...Martin fick nå utbrott för nån dag sen och slog sönder den nya bärbara datorn..så nu ångrar han sig när han får sitta vid den vanliga..hehe:P

Av madeleine jansson - 8 oktober 2007 21:43

Hej hej:)


Har vart i jämtland å ånge den senaste tiden...har vart med albin när han vart å jobbatr i skogen...har bott i en barack..och bara legat å kollat på film..

var på IKEA den här helgen...tror vi spendarede 10.000 av 23.000 av den lönen Abin fick..köpte lite allt möjligt till lägenheten..så nu börjat den bli riktigt fin...Jonne jacke å gurra fick även komma å hjäpla till:P

allt känns riktigt bra nu faktiskt:Plvar även å drack kaffe hos albins föräldrar förra helgen...dom har fått dit 2 hästar..JÄTTEFINA:O dom ska bara göra klart stallet å få dit riktiga sadlar,så ska jag få börja rida..ska bli skojj:=)

Och mamma har träffat en ny kille,verkar vaar en bra kille..så de känns ju bra:)

Åkte med martin å vilma till afären nyss...sandra å anders var med..de var skojj..har inte träffat han sen jag låg på sjukhuset..

har även fått MASSA papper mfrån sjukhuset som jag måstste fylla i...kommer ta typ 100 år å fylla i:P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards