Alla inlägg under oktober 2008

Av madeleine jansson - 31 oktober 2008 19:32

Äntligen hemma:)Är jättetrött,och älskling låg redan och snusa på soffan när jag kom hem:) Men som sagt jobbar jag nu lör,sön,mån,tis sen ledig onsdag!:)
Kommer bli en lång helg känner jag..ska göra lite mat snart,sen blir det nog sängen med one tree hill,gossip girl och desperate housewifes jag inte hunnit sett än!

Av madeleine jansson - 31 oktober 2008 07:31

Känns som att jag nyss kom hem från jobbet...Dricker lite kaffe nu så man vaknar till.Börjar 08.30,så åker med albins mamma in..sköööööönt!


Av madeleine jansson - 30 oktober 2008 22:21

Gud så trött jag är nu..! Har ju bara jobbat dagtid i ca 6 veckor nu,så blir ovant att jobba sent,när jag i vanliga fall bruka sova nu...:)
Men snart får jag gå hem!!:)

:)

Av madeleine jansson - 30 oktober 2008 16:48

kl 17.30 är det "lunch" för mig..:) Mmmm,har en skagenmacka jag ska äta:D
Man märker verkligen att cheferna börjar gå hem nu,för det är ett jäkla spring här..Hehe;D

Slutar ju 22.30 ikväll,och börjar 08.30 imorn,så tänkte att det blir närmare att kanske gå till vilma(Min gorumpa;D) och sova ,,men älskling ville att jag skulle komma hem,så får se!:)

Av madeleine jansson - 30 oktober 2008 13:25

Var igår och fikade med Sandra och malin...Gott var det...:D Sen var vi en sväng på stan..!!:) Sen åkte jag å vilma hem till mig och myste med chips och dipp hela kvällen,och låg och surrade ända till typ kl 02.00 inatt:)
Men ändå vaknade jag 08.00 imorse,men låg och drog mig ända till halv 10!

Och nu sitter jag på jobbet..jobbar till 22.30 idag...!
Men såg 'även att jonny hadde skrivit på jobbmailen idag att man kunde få korta ner sina pass idag...så jag skrev ett mail att jag ville,men vet inte om det bara gällde idag eller ochså ikväll...men men får se..Nu måste jag börja!

Av madeleine jansson - 29 oktober 2008 10:39

Vaknade kl 08.00 imorse,även fasst man är ledig..!:) Men sen slockna jag tidigt igår,och sovit som en stock!:)
Idag blir det fika på stan med malla,om hon inte ändrat sig.:D
Älskling åkte imorse,och kommer inte hem förns imorn eller på fredag,så hoppas att vilma kanske vill följa med mig hem ikväll,och mysa med chips och dipp kanske;D

:)

Av madeleine jansson - 28 oktober 2008 10:13

Ååå det har öppnat en baugett/sallads fik nära mitt jobb,vid olerys som heter sandys...:)Man blir bra sugen på att gå dit på lunchen och köpa nått:D
Är redan såååå hungrig!!!!:)

Av madeleine jansson - 28 oktober 2008 06:28

Ååååå,vad jag inte ville kliva upp i morse...såååå trött!Jobbar bara till halv 3 idag..!Och imorn är jag LEDIG,ska bli såå skönt att få vara ledig en vardag..

Nä,nu ska jag göra mig klar sen gå!

Ovido - Quiz & Flashcards