Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av madeleine jansson - 10 oktober 2008 22:59

Skulle kunna somna sittandes just nu,är helt slut...!Men ska se klart film,sen sussa!
God Natt påer!

Av madeleine jansson - 10 oktober 2008 20:13

Det är en meingen jag använt många gånger idag,och kommer göra framöver;P

Dagen har vell gått helt ok,Vi kommer nu ha faddrar i 2 veckor,och det behövs verkligen,man frågar verkligen om hjälp hela tiden..Det jag mest har fått besvarat om idag är Mobilt bredband,Det var just DET jag INTE ville ha!

Känns ändå som att det kommer bli roligt,


Imorn blir det städa hela dagen ,eller nästan iaf..Hinner verkligen inte göra nånting alls nu på veckorna..! Kommer ha tiderna 08.00-16.30 i 2 veckor till,sen blir vi schemalagda tror jag!

Av madeleine jansson - 10 oktober 2008 14:36

Tagit 3 samtal hitills,känns mycket bättre nu..trodde jag skulle få en panikångestatack innan,(Helt allvarligt)Och det gjorde inte saken bättre att casper brevid mig satt å tjata på mig...

Men så var alla 3 samtalen ganska lätta..

Av madeleine jansson - 10 oktober 2008 11:36

Gud så nervös jag är inför dom första samtalen,tror inte jag har fattat det än!:)..Fast egentligen borde man tänka att man aldrig kommer träffa kunden..Nu är det typ kaos mellan alla system,så vi har inte riktigt kommit igång än!!
Snart lunch hoppas jag!!

Är såååååå GLAD att jag får sitta nära Linda å Mikaela,tror inte jag skulle klara det annars..Vi är så bra att ge stöd åt varandra..!!!

Yes

Av madeleine jansson - 10 oktober 2008 09:48

Klarade Mellantestet,fick 71,88% rätt..Min poäng var 92 av 128.och jag gjorde det på 1Timma,fasst vi hadde 2 timmar på oss!!.Är jättenöjd med resultatet..!!!

Nä,nu blir det röka!

Av madeleine jansson - 10 oktober 2008 08:08

Nu känns det som att allt verkligen börjar,eller det gör det ju..:)men var inte så jättenervös tidigare,men nu när vi satt oss ner vid våra nya bord,blev allt nervöst..Men jag Linda och mikaela fick sitta nära varandra..,så det känns skönt!!
Jag har verkligen inte vaknat till än,han bara dricka en halv kopp kaffe i morse,men håller på att brygger nu...!

så snart har vi vårat mellantest,sen ska vi gå igenom telefon å se att allt funkar,sen bara att börja ta samtal!
Önska mig Lycka Till!

Ovido - Quiz & Flashcards