Alla inlägg under februari 2008

Av madeleine jansson - 29 februari 2008 12:34

Har fått nån noja inför flytten..Känner att det är för långt till jobbet å så..med tanke på att jag jobbar mycker,blir de jobbigt i längden..så jag har faktiskt lagt ett intresse på en lägenhet på östermalm..malins gamla,å det står mellan mej å en annan.åå älskling kommer inte bli nå glad alls..men jag tror att jag känner att jag vill ha nått som verkligen känns som mitt eget..

och den här lägenheten var så billig så jag nappade direkt..kmr ju bli ensamt för älskling i de där stora huset..men  men..han kommer vell hem snart så ska prata med han om de..sen ska jag jobba...

Hej

Av madeleine jansson - 28 februari 2008 12:43

Hej hej!

Har sovit hos mammsen inatt..var tvungen å hämta lite saker..så åkte hot efter jobbet..vilka mardrömmar jag haft inatt..:S

Sen har det vell inte hänt så mkt..beställt jättemycket på hm`s sida dom har utförsäljning där på massa..beställde typ 48varor för 450..BILLIGT ELLER:P

Böejar jobba 4 sen ska jag vell till älskling!

Av madeleine jansson - 25 februari 2008 20:58

mina dagar känns verkligen likadanna..Har jobbat 120timmar på en månad nu,så det blir 2löner nästa månad!Faan vad sköönt jag behöver verkligen det..:)Nu ska jag se film..:P
Puss å hej!

Hej

Av madeleine jansson - 25 februari 2008 13:48

ska snart ner på stan sen jobba..fick en väldigt liten lön,men jag jobbade ju bara 3dar i januari..så den Måste vara stor i mars..är inte van å få det man jobbar nästa månad..men men..jobbar även knasiga tider imorn..

måste betala in till länstyrelden också..

Av madeleine jansson - 23 februari 2008 19:59

Har bara tagit det lungt idag å kollat på filmer:)Och städat lite..blir till å med rastlös av att bara vara hemma en dag..lön på måndag..ÄNTLIGEN!!!!!

Ååå,vad jag har tråkigt..men,men se på mer film,sen sova..öppnar ju imorn så...

...

Av madeleine jansson - 22 februari 2008 23:25

ännu en dag på jobbet,,men ledig imorm..SKÖNT!Men måste ju städa..och packa lite..Har öppning å stägning på söndag så..

men men ska se good luck chuck nu:P


Av madeleine jansson - 22 februari 2008 14:42

jobbat hela veckan..å ska snart åka å jobba..men är ledig imorn,tror jag..men jobbar hela söndagen..Hinner inte få nån packning klar..är för trött när jag kommer hem...så får vell börja imorn då...!

och nu har jag sett på alla kyle xy också:P

Hej

Av madeleine jansson - 20 februari 2008 21:03

Kom nyss hem från jobbet..:)Har vart å hälsat på mammsen idag också!

Har även sett alla avsnitt som finns ute på gossip girl..så har laddat hem kyle xy som jag tänkte se:)´För albin å jacke sitter ju å kolla på fotboll..Och de står jag över..Åååå,Måste börja packa också!!!

Har hittat en jättefin vit vårjacka som jag kanske ska köpa på måndag..får se!

Å måste färga förlägningen...men ska göra det när jag tagit ut allt!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards