Alla inlägg under september 2008

:)

Av madeleine jansson - 30 september 2008 18:16

Ringde till han på scandic just nu,och hur som helst så vill han träffa mig på torsdag kl.17.00 så det blir till att åka direkt dit efter jobbet..

Vill prata med han mer innan man bestämmer nått,och sen se vad han egentligen vill prata om å så..

Väntar på att älskling ska komma hem så ska jag börja med maten!

Av madeleine jansson - 30 september 2008 16:06

Åå..vad jobbigt det blev,kan inte sluta tänka p det..Trivs ju sååå bra här..

Men så är ju restaurang det jag egentligen alltid jobbat med..Och scandic är ett stort och bra företag!!!Ååå sååå jobbigt..men gillar alla här på jobbet ochså..Men men ska iaf ringa han senare när jag kommit hem!

Av madeleine jansson - 30 september 2008 15:39

För några veckor sen var jag på en interjuv på scandic hotell..Interjuven gick då strålande,men eftersom han hadde haft så många sökande så trodde jag inte att jag skulle få den,men så ringer han nu och ville att vi skulle ses..!!!!Åååå så typiskt,nu när jag har ett jobb...men jag som verkligen ville ha det där..Hur fasiken ska jag göra nu?:S

:)

Av madeleine jansson - 30 september 2008 14:53

Fick tillbaka provet nu,och det gick bra iaf..:)Nu vill jag bara hem,Men slutar om lite mer än 1timma!;)

Av madeleine jansson - 30 september 2008 13:26

Mitt i allt fick vi göra ett prov ochså..Ååå så nervös man blev då..Gillar inte prov..men svarade på allt utom 2,men men sofia håller på att rätta nu,så får se hur det går:P

:)

Av madeleine jansson - 30 september 2008 09:37

Dricker min andra kopp kaffe på jobbet just nu:)Vill ha rast snart..!

Av madeleine jansson - 30 september 2008 06:57

Sitter och dricker kaffe nu,och ska snart gå till bussen..:)

Hoppas vi får gå å medlyssna idag..Dagen går även fortare då:)
Nu har jag både Desperate housewifes,gossip girl,one tree hill nedladdat:P
Hörs sen!

Och Lycka till till syster,Hennes första dag på Tiger

Av madeleine jansson - 29 september 2008 21:24

Det tar på krafterna att vara uppe sen 06.00...vart med albins mamma och storhandlat lite..Nu blir det faktiskt sängen för mej!!!:)
Glöm inte att ladda hem NYA avsnittet av desperate housewifes..!Som jag längtat!
God natt på er:)

Ovido - Quiz & Flashcards