Alla inlägg den 7 september 2008

Av madeleine jansson - 7 september 2008 23:33

Jag och älskling såg nyss The dark Night,den var bra,meeen väldigt lång!


Nyss tvättat bort min ansiktsmask,som jag gör 2 gånger i veckan nu.(belmask heter den från belcolsweden).En helt underbar mask,:)Min hy har defintivt blivit Mkt bättre!

Men men imorn tror jag att jag ska åka hem till mammsen en sväng..Måste ju få höra hur dom haft det på resan!

Nu är det snart godnatt!:)

Bilder på 2 av mina sötnosar:)

Av madeleine jansson - 7 september 2008 16:06

Har en film på datorn,där man gör massa olika övningar..som tränar hela kroppen,(45minuters pass med stretch)Ååå herregud säger bara jag vilka spända muskler man har..:P Kanske är nått jag ska göra till en vana..Ganska roligt ändå!

Av madeleine jansson - 7 september 2008 15:08

Dom ringde nyss från Dino`s i matfors(En jättemysig restaurang med skitgod mat och sprit&vinrättigheter)Dom ville att jag skulle titta in på torsdag och äta lunch och prata lite..så kanske jag skulle få börja till helgen..Det kanske inte blir så mkt timmar eller jag har inte en anning..men det är i matfors såååå sköööönt och nära!!!!

Av madeleine jansson - 7 september 2008 11:48

GRATTIS TILL KÄRA SYSTER SOM FYLLER ÅR IDAG:)


Såg filmen what happens in vegas igår..har haft den på datorn jättelänge,men inte sett den..Den var ju skitrolig ju..Cameron Diaz är ju underbar alltid lika rolig:P



Ovido - Quiz & Flashcards