Alla inlägg den 19 september 2008

Av madeleine jansson - 19 september 2008 20:19

Satt och läste madelenes blogg:) Där hon skrev att människor kan förändras så otoligt mycket!Och det är mycket sant.!


Brukar sitta för mig själv och föndera på vad det är jag älskar så mycket hos albin:) Och det finns massor!:)
***Han ser på mig på ett sätt, jag bara älskar

***Han har Alltid gett mig blommor på våra årsdagar(han glömmer aldrig vår årsdag)

***Han Väcker mig gärna med kaffe på sängen,men nu ha ja blivit så morgonsur:P

***Han är såååå omtänksam

***Han är världens snällaste och känsligaste,en sida som inte många ser.

***Han låter mig alltid få som jag vill..Hehe:)

***Glömmer Aldrig när han sa Jag älskar dig,och jag blev så paff och sa Tack tillbaka:)

***När jag ville ha en kisse(Våran första som hette Molly)sa han inte ens att han var allergisk,han visste hur mkt jag ville ha hon.


Men det som jag föll först för,var att han var så otroligt charmig!

På många sätt har min älskling ändrats genom åren..På alla sätt..han blir själv förvånad över sig själv ibland!

Och det där är bara några punkter som ploppa upp i mitt huvud nu:)
Det finns såå många fler!

Älskar mitt hjärta över allt annat..:)

Av madeleine jansson - 19 september 2008 13:55

Älskling kom nyss hem,men åkte igen..han skulle till ljusdal och ordna nått me traktor elr nått..Fatta nada..:)Men han skulle köpa nå gott med sig hem!:P


Har gogglat runt på bloggar och hittade en tjej som börjat på Anthill(Mitt nya jobb) och fick reda på genom där att vi är kundtjänst åt Telenor och dom 
är bland de bästa i Sverige på kundservice.
Lika bra att läsa på lite innan jag börjar.

Skulle vara roligt om nån man kände jobbar där:)


Anar även att det kommer bli väldigt tidiga uppstigningar på morgonen nu..

Eftersom passen är mellan 07.00-24.00..

Så känns nästan som att det här skulle vara en BRA investering:P

(Flygande väckarklocka..)
http://www.coolstuff.se/Flying_Alarm_Clock

Av madeleine jansson - 19 september 2008 10:56

Igår kom annelie och hennes mamma och hämta kissen..Jobbigt å ta henne från syskonen..Men det gick bättre än vad jag trodde..Är nog redan för att jag känner dom som det känns bra:) och verkar inte som syskonen eller snuffsan har märkt av det..det blir nog värre när dom andra ska flytta!:(



Ovido - Quiz & Flashcards