Alla inlägg den 17 september 2008

Av madeleine jansson - 17 september 2008 21:17

Jag må vara Bäst på att baka iaf:)Pajen blev ännu godare idag:P
Har laddat hem en film på tanka fett The deep end of the oean..Den verkade bra..ska se den sen innan jag ska sussa..!


4 dagar ledig till,Kommer kännas ovant och ha ett mer sittastillande jobb..Jag är van vid att springa omkring som en yr höna,och ha 100saker i huvudet å tänka på..men ibland blir det för mycket ochså:P Hehe,nee men jag gillar när det är fart när jag jobbar..men kan vara sköönt med omväxling.

Har stora förhoppningar om det här jobbet..Om allt kommer funka..så blir jag nog kvar där Läääänge känns det som!



:)

Av madeleine jansson - 17 september 2008 17:39

Gissa vad jag har gjort?:)En till blåbärspaj..Men det går ju åt,älskling är en riktig gottegris..Och jag är vell inte så mycket bättre..!

:)

Av madeleine jansson - 17 september 2008 16:36

Blev lite blåbär idag ochså..:) Man får nog en hel del motion av att traska runt i skogen i 2 timmar:) Hadde med oss termos med kaffe ochså,men vi glömde fikat!


Kom och tänka på förut att det är drygt 1 år sedan jag började lära känna Vilma,men det känns typ som jag alltid kännt henne...:) Men vi kom varandra så nära fort lixom:)

Och imorn kommer annelies mamma och hämtar lillan,så första kissen flyttar imorn..Herregud vad jag komma böla..:) man blir ju lixom som en extramamma till dom små liven!


Och älskling har inte kommit hem än..Tror inte han skulle jobba idag,dom skulle på nån "traktor Mässa" vad det nu är..!men han dyker vell upp snart!


Är nervös inför måndagen,utbildningen är ju på 5 veckor,men känns som jag kommer ha fullt upp med att lära mig allt...!
Av madeleine jansson - 17 september 2008 11:28

Imorse när jag vakna och gick ner för trappen,så gick alla 4 kissarna +

snuffsan efter mig som följa john ungefär..hehe det såg så roligt ut..:)
Alltid när jag å albin ska gå upp å sova så följer dom efter:)Lite sött tycker jag!

Och nu har madde fått med mig ut till skogen en sista gång för att plocka blåbär..hehe,vi har plockat flera gånger nu..men vi har inte vart där nå länge alls så det har inte blivit så där jättemycket..

Nya beverly hills avsnitt har kommit ut:)
Hörs sen!

:)

Av madeleine jansson - 17 september 2008 00:26

Suttit och surrat med martin på msn...men nu ska jag gå upp till älskling och sussa...eller en film först kanske:)
Vad jag bölade till One tree hill avsnittet förut,älskling undra nog vad jag höll på med men det Var så himla fint men sorligt avsnitt..:)Har ALDRIG gillat den serien förut..Men nu kan jag inte sluta följa den..:)
God natt

Ovido - Quiz & Flashcards