Alla inlägg under december 2007

Av madeleine jansson - 27 december 2007 21:54

Hej hej...

var ett bra tag sen man skrev nu!

Sitter med vilma å filosoferar:Hehe!

Har vart på ikea hela dagen...Köpte en bolero...

Har jobbat så himla mkt nu dom senaste veckorna...

Bra det..så man får lite pengar....

Har lite å göra nu så har inte tid å skriva!!

Hej

Av madeleine jansson - 9 december 2007 21:14

Har jobbat 2dagar nu..och det har gått bra..det är jätteroligt faktiskt..få göra jättefina julgrupper(Planterimgar)och dekorera dom jättefint..så tänkte ta hem en av mina favoriter...är ledig nu tils på onsdag

Av madeleine jansson - 5 december 2007 13:17

Blev sent inatt,så sitter nu å dricker min andra kopp kaffe:)

Och imorn,första dagen på jobbet..Känns ändå lite pirrigt eftersom jag är mer van å se tallrikar än blommer:P Men de ska nog gå bra!Å Albin ringde å väckte mej 8!Så är inge vidare glad på honom:)Han har även jobbat 250Timmar förra månaden,tycker lite småsynd om honom:S

Vet inte vart vi ska fira jul än,anntingen hemma,eller kanske följer me albins föräldrar till Mora..får se!


Å vilma var hårmodell igår,dom la bara in nån annan blondfärg typ,har inte sett än..men blev säkert jättefint:)

Å tänkte sen till jul köpa tränningskort på friskis,ska va billigt där:)

Och äntligen har vi beställt internet till albin..

men nu ska jag se film She`s the man


Och tänkte ladda upp lite bilder från den gammla goda tiden;) 


Hej

Av madeleine jansson - 4 december 2007 17:30

Klev upp tidigt imorse..eftersom nån terroriserade mej å skulle på ikea..Å ja som va sååå trött:P

Å nu är jag hemma..tänkte se på desparete housewifes som jag inte sett än.

å på torsdag börjar jag jobba i härnusand med albins mamma på en blomsterbutik..ca:75procent under jul..så de är ju  bra..blir ju en liten bilresa dit,men åker ju ändå med henne..

Har iaf inge ont i tungan längre..men staven är alldeles för lång..så de är jättestörigt..men men! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards