Alla inlägg under juni 2008

Av madeleine jansson - 29 juni 2008 20:23

Vi har iaf fått lite mer folk på jobbet..även att jag fick vara själv i baren i går,faktiskt lite jobbigt med fulla killar..hehe..men det gick bra iaf...

tror jag ska jobba mån-lör nu..så fullt upp..!
Kom vell hem vid 2-tiden inatt,och fortfarand var älskling vaken..

och idag har jag bara slappat..


har nyss vart och handlat lite gott:)
Nu har snuffsan blivit så rund om magen att jag inte ens vill bära hon:P
Om NÅN vill ha kattunge så säg till,vill inte bli tvungen och ta bort dom ju:(


vilma visa mej en SÅÅÅ SÖT video från idas blogg sååå söt!Man kan bara inte hålla tårarna tillbaka:) Kolla här http://psawyer.bloggagratis.se/

Av madeleine jansson - 28 juni 2008 18:49

Jag albin jacke å madde grillade igår och drack lite...men de blev en tidig kväll ändå..

I torsdags var jag å hälsa på syster å stefan..skulle låna drinkböcker av stefan,men fick nått ännu bättre..Han å 2 killar till har ju ett företag tillsammans där dom säljer drinktillbehör och massa annat runt om i sverige,och dom håller även i en bartenderutbildning,så jag fick allt material man behöver..så bara att börja plugga:)Jättebra information iaf


men men,börjar jobba 9 ikväll vet inte hur länge jag jobbar...

så nu ska jag göra mej i ordning...

Av madeleine jansson - 25 juni 2008 16:41

Snart kommer madde å hämtar mej så ska vi ut på birsta å kolla lite!

Har verkligen bara legat å slappat idag,städat lite på övervåningen...

Vet inte vad det är med mej,känner mej deppig,och har ingen ork till att göra nått..Men man har ju sina perioder..eller iaf jag:)


Sen kanske jag åker hem till mamma å sover där ikväll,eftersom min älskling inte kommer förns imorn eller på fredag,blir så långtråkigt hemma när han är borta!:(
men vill ju egentligen inte lämna min lilla snuffsan själv,inte nu när hon har massa knölar i magen..men en dag klarar hon nog sig utan mej:P

Jag hoppas hon bara får Max 3 ungar..blir så jobbigt med MASSA!!!
men de återstår och 'ser,längtar iaf!:P

Och jag å albin har sagt till jacke å madde att vi ska festa med dom till helgen,men tror faktiskt både jag å älskling har ångrat oss lite..men men får se hur de blir...

Min mage är iaf hungrig,får äta nått ute i birsta!
Ciao!

Av madeleine jansson - 25 juni 2008 12:55

God morgon!
Haft huvudvärk i 2 dagar nu,knappt så att treon inte ens funkar:( Jättejobbigt,men tur att jag är ledig då!
Inge finväder heller,bara blåser!!!:/
Madde kommer vell runt 5-tiden så ska vi åka till Birsta!!:)Och kolla lite!
Less är jag,min lön är försenad till Måndag!

Tror älskling kommer hem imorn iaf!:)

Nä,nu ska jag koka lite kaffe!

Av madeleine jansson - 24 juni 2008 09:38

Madde åkte nyss...Åååå vilket väder de är ute då,man blåser vell bort om man går ut...vill ju ha sol,så man kan sola lite....

idag blir jag bara hemma...själv,Tråkigt..men men kanske städa lite:)


Älskling kom hem i morse,för traktorn hadde gått sönder,så de blev en dag tidigare:) Men han är borta å skruvar på den nu,så han kommer vell om ett tag,får se om vi ska åka å handla..!!

Imorn ska jag på stan med madde,vet inte än om jag jobbar imorn..kanske blir lite fest till helgen får se om jag orkar,men ser ut som de nu,så tänkte försöka hitta nått man kan ha på sig...


Och nu ska jag göra i ordning en låda till min lilla snuffsan,tills hon får sina bäbisar:)!

Av madeleine jansson - 23 juni 2008 23:33

Madde var snäll å kom hit å ska sova med mej:)
I en vecka nu,har jag haft jättesvårt att andas å nå jätteont i bröstet:S Känns jätte obehagligt..men tänkte kanske att det kan vara pollen eller att jag kanske börjar få astma,men blir de inte bättre så ska jag ringa å höra med vårdcentralen...


Och min lilla snuffsan börjar bli tjockare,hon har lixom knölar i magen..kan ju inte vara annat än bäbisar:P
men albin skulle försöka få hit nån vetrinär som han känner som kan kolla på hon..

Nån som vill ha JÄTTESÖTA kattungar,Hör av er:)

Av madeleine jansson - 23 juni 2008 19:05

Jag å älskling hadde en väldigt lugn midsommar,bara va hemma å myste:)
Båda jobbar ju hela tiden..så de var sköönt!

sov ingenting inatt,vet inte varför somnade typ 7 imorse,å så skulle jag upp halv 9,var helt slut i morse,men de var lungt på jobbet så de var skönt!

Min chef har även en av dom där runda kioskerna på stan,så han kom på idag att om nån var sjuk eller så på gatufesten så måste jag hoppa in å jobba där..men ska vara på resaurangen annars..men får då även gratis biljett till gatufesten så inte helt fel:)


vart med mamma på stan en sväng..å nu hemma,å åskar å blixtrar gör det..usch,inge vidare kul å vara i det här stora huset själv då:S
Men älskling kommer hem på onsdag:)

ikväll blir de nog en tidig kväll!!Sååååå trött!


Till min kära therese.-Ja,vi måste ju ses nått:)Vi får vell höras av nått å bestämma nått tycker jag:)

Av madeleine jansson - 20 juni 2008 00:17

Jobbade bara till 2 idag,sen var upp till vilma och drack lite kaffe,sen hem till mammsen en sväng,och nu hr jag nästan nyss kommit hem...

älskling är borta å jobbar,men kommer inatt:)

och Imorn är det midsommar,vi har inte planerat nått tiktigt än tror jag:)
Men får se,lite vin och kanske en båttur!

även att jag kolla runt lite på blocket häromdagen,och hittade min lilla snuffsans nya syskon sååå söta,dom längst till höger,dom svart/Bruna ser Exakt ut som min lilla prinsessa:P(Även svanslösa gener:)

http://www.blocket.se/vi/16670306.htm?ca=4_s&last=1


Kanske ska jobba kväll nått i helgen om han behövde,annars ledig till Måndag!Sköööönt!


Gjorde om bloggen lite,såå tråkigt har jag..Men ska se film nu sen sussa!

Ha En Underbar Midsommar!!!!!!!!!:)





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards