Alla inlägg den 6 juni 2008

Av madeleine jansson - 6 juni 2008 18:27

Har städat,tvättat,lagt köttet i marinad..och nu är jag helt slut:)
var även å kolla i ett hus som albins pappa har,skulle se om vi ville ha nå möbler därifrån,det är gammla möbler men mkt fina,och hittade en hel del faktiskt..Massa mattor också:)

och även att jag bara hunnit med nedre våningen,måste ju städa på övervåningen också..suck kommer aldrig bli klar...men inte så mkt tvätt kvar iaf:P


Av madeleine jansson - 6 juni 2008 14:20

igår var det begravning för farmor,alltid lika jobbigt med sånt..men fick ju träffa faster,farbror,och våran halvbror,som ser exakt ut som pappa..lite skrämmande..var lite jobbigt å va på pappas grav,Saknar dig!


Och imorn fyller gubben 25 år..så alla hans släktningar kommer hit,å pia var snäll å handla all mat som ska göras,för jag har jobbat å inte hunnit...

så i morse kom pia hit och vi gjorde vitlökssmör å lite annat,sen ska vi göra potatissallad och grilla kött..

så idag ska jag STORSTÄDA!!!!!


och lars kom hit nyss albins jobbarkompis dom fick ta båten ut på sjön för det var en annan båt som låg lös mitt ute på sjön..:)

Även att vi fiska för nån dag sen,jag fick ingen:/ Men älskling fick 3 gäddor..:)

och jag är ledig hela helgen...!

såååå fint väder här:)

2 Kort som jag tagit från våran altan..När albinå lars åker med båten..

Är så himla fint här på sommaren..

Och just det..fick se alla kort från paris..mamma å denny förlovade sig längst uppe i eifeltornet:) Såg såååå mysigt ut!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards