Alla inlägg under april 2008

Av madeleine jansson - 30 april 2008 17:07

Nu sitter vi här hos oss. jag albin,jacke,madde,rick,uppling,godin,nyman och jonne..och festar..ska snart käka hoppas jag..:P..Sen blir det FEST!!!

Av madeleine jansson - 29 april 2008 20:53

öppnade och jobbade lunch idag..Sköönt..sen ner på staden å sola lite sen handla å hem å göra middag..:)

Imorn blire fest här..madde,jacke,tomas,godin mfl kommer hit...ska vell grilla och hoppas på finväder...!

har just sett klart gosipgirl..jobbigt att det typ bara kommer ut ett avsnitt i veckan..!har även tvättat hela dan,men tvätthögen blir då aldrig mindre!:/


Av madeleine jansson - 28 april 2008 15:51

har bara tvättat å städat idag,men ännu inte klar...våran tvätthög tar aldrig slut!!!men men måste åka å handla mat,så kanske svänger förbi jacke,han har ju kommit hem nu så..:)

Av madeleine jansson - 27 april 2008 12:16

Var ut igår med cattis,vilma å jenny..Förfestade hos brännström,Älskling var även där.Såååå full var han..Hehe..Jobbig även:P

men det blev en kort kväll på krogen!Och idag mår man som man förtjänar!men tror älskling mår värre..Har tvingat iväg han å köpa pizza!


Iaf igår var jag å madde på ikea och shoppade:)Köpten en vit jättefin jacka och lite annat!

Och i torsdags var jag å vilma på bio och såg 21 den var jättebra,sen gick vi å sola!

ledig imorn och på ons,tors...sååå skönt!Har inte vart ledig på evigheter..!

Av madeleine jansson - 23 april 2008 12:36

Äntligen ska vi få schema för två veckor åt gången.Jag ska ha dagtid frånoch med nästa vecka i 2 veckor..Skönt!!!Sen även en liten löneförhöjning:P

Satt och kolla häromdagen på en tavla som var målad och tyckte det såg ut som våra hus och det visade sig vara det:=)Allt på bilden är vårat:)Rätt mysigt,På sommaren iaf!
En liten bild på det och mina fina blommor jag fick:)Älskling kommer på fredag eller lördag!
Nu ska jag lägga mej å sola en stund sen göra mig i ordning för jobbet!

Av madeleine jansson - 21 april 2008 15:04

Har suttit å kollat på a shot at love tror jag det heter..Hehe,Ganska bra!Nu ska jag iväg till jobbet:)

Av madeleine jansson - 20 april 2008 22:29

Har jobbat idag också..usch,är trött...Känns som att jag skriver det jämt..men men..jobbar vell hela veckan..och imorn åker älskling igen och kommer hem på lördag..Han är borta så mkt nu:( Men sen blir han ledig en vecka,och det är han värd!:)

Av madeleine jansson - 19 april 2008 22:36

kom nyss nästan hem..har jobbat sen vart hos vilma:)Satt i håret blev bra..men det är lite ljusare så ska färga det!:)Även att chefen vill att jag ska jobba lite i timrå också..Får se om jag tackar ja!Vill ju ha pengarna..men jobbar varje dag ändå så är redan så trött..

Mén men ska mysa med min lilla älskling nu:P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards