Alla inlägg under april 2008

Av madeleine jansson - 19 april 2008 10:12

Var med Madde på stan innan jobbet igår..och kolla på lit kläder..men hitta inget speciellt..Men hämtde ut en klänning jag beställt...Jätefin:)

Var rätt lugnt på jobbet igår..så han hem en timma tidigare..Och när jag kom hem,fick jag Jättefina blommor av älskling:)!

Och idag ska jag sätta i mitt hår,sen jobba!

Ska dricka kaffe nu!:)

Av madeleine jansson - 17 april 2008 22:26

Japp,det hadde vi igår..dom kom å hämtade mej på jobbet..så åkte vi till vilma och hadde taccokväll..Hur mysigt och skojj som helst:P Jag och cattis kom på mycket gammla minnen..Hehe..mkt som man hadde glömt bort!sen skjussa vilma hem mej till mammsen..och idag var jag på stan en sväng sen jobbet..Kom nyss hem till  mamma..imorn kmr ÄNTLIGEN älskling hem:)Saknat han mycket!Måste ndå kliva upp tidigt imorn ska med madde på stan innan jobbet..och kolla på kläder..Till sista april..Har inte festat på sista sen jag var yngre tror jag!Men jacke kommer ju ut då så jag å albin tänkte ha en liten fest hemme:)Med mat och massa gott dricka..Kmr bli trevligt!:P

Jobbade 9 timmar igår..Usch,det är slitsamt när man jobbar med mat så där..Men bra motion..Eftersom jag har en chef som är mer pedantiskt än min mamma så tar städningen sin lilla tid!

Nä nu ska jag se lite på tv sen sussa!:=)

Och Träffade madde på stan i dag å bytte tillbax jacka,Tänker på dig gumman,med allt du måste gå i genom!

Av madeleine jansson - 15 april 2008 14:11

Fick ingen lugn stund i morse.Madde ringde å terroriserade mej sen kl 8..:)

Älskling kmr inte förns fredag tror jag:( Suck! Börjar jobba 4 idag som vanligt..men i morn 11.30-20.00.Kmr få fler sånna dagar..Och även få ännu mer ansvar som att retunera saker å tidningar o.s.v..Men men..Måste egentligen åka hem ikväll..men tror jag åker till mammsen ändå!

Av madeleine jansson - 14 april 2008 12:02

Jobbade till 7 igår..åkte sen hem till mamma...Köpte en sallad på pizzan.Usch,Kan knappt se sibyllamat nu!Å så var wilma här..så satt uppe rätt sent med henne å kolla på film,så vaknade för typ en timma sen:P

börjar jobba 4 idag..har snart jobbat där 3 månader,och jag jobbar VARJE dag Inkls Helgerna..börjar bli lite jobbigt..får ju ingen fritid till nått..

men hittade en jättefin siden klänning på stan..måste gå å testa sen..den är så dyr bara..Men men! Får sen om jag åker hem till matfors ikväll..är så långtråkigt när inte älskling ärdär...Han kmr kanske ons elr torsdag!:)

Av madeleine jansson - 13 april 2008 00:39

Madde var snäll å hämtade mej från jobbet!Så åkte vi till min å albins gamla lägenhet och stäade lite:)Sen hem till oss.och kopplade in alla kanaler,så nu har vi suttit hela kvällen och tittat på tv och druckit litegrann:)Trevligt!
och nu ska vi gå upp å sussa och kolla på lite gosip girl:P

Av madeleine jansson - 12 april 2008 12:06

åkte hem igår..Första gången jag sov ensam i spökhuset i natt:P men de gick bra..Snuffsan var alldeles tokig när jag kom hem..!Hon har saknat mej tror jag:)

Och vaknade i morse och drack kaffe..Tänkte att jag skulle testa och få i gång internet..Och Äntligen har det blivit flyttat..Måste koppla in boxern också till tv:n..men de får madde hjälpa mej med ikväll!

ska jobba kl 4 idag..jag å albins mamma skulle ju städa ut lägenheten..men jag jobbar hela helgen..så vet inte hur vi ska hinna med det..

Av madeleine jansson - 8 april 2008 21:31

Var längesen jag skrev i bloggen nu..Men vi har inte flyttat internet från lägenheten till huset..men det kommer nu till veckan hoppas jag:)
Allt är vell i princip som vanligt..Har bara jobbat den senaste tiden..fasst låg jättesjuk en vecka:/..Har till å med hunnit med och festat lite..Jag albin jacke och madde festade till för några helger sen..Och så var jag ut med madelene i helgen..:)De var skojj,var ju evigheter sen:P.

Och älskling åkte till småland i morse för att jobba..själv komjag nyss hem från jobbet,så passade på att åka till mamma..var ju längsen jag var här nu:)Och Lucky blev överlycklig:)

Väntar på att wilma å bror ska komma hem såjag får lite sällskap! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards