Alla inlägg under augusti 2008

Av madeleine jansson - 31 augusti 2008 16:59

Angelica ocn Nizq har vart här idag på kaffe:)Och så ska Martin och vilma komma...Alltid trevligt med sällskap..Tror jag iaf ska boka tid hos syo och höra med om hur man kan läsa och så..både omvårdnad och barnskötare skulle jag kunna tänka mej..Men får se!

Och fick nyss besök av Albins mamma,hon hadde med sig massa äpplen och kantareller hon hadde plockat..:P
Nu fortsätta städa!

Av madeleine jansson - 31 augusti 2008 11:34

Grattis till Mamma som fyller år idag:)Men kan ju inte ringa och Gratta henne heller,hon och Denny har ju varit i Frankrike sen i söndags och dom är där en vecka till..Och dom skulle ju på Maddona konserten ochså!Dom har det säkert skojj!

Nu ska jag dricka Kaffe och ringa wilma om en stund!

:)

Av madeleine jansson - 30 augusti 2008 18:26

Ska börja med maten nu,korv och potatismos...:)Mmmm älskar potatismos!

Snälla VET nån en bra film man kan ladda ner..Har ju sett ALLA som finns redan känns det som:)Triller eller komedi eller nått:=)

Av madeleine jansson - 29 augusti 2008 21:21

Blev plankstek idag och vitlöksbröd.Såååå gott..!Tack Älskling:)

 Har laddat hem avsnitt av C.S.I nu som jag tänkte se..:P

:)

Av madeleine jansson - 29 augusti 2008 15:19

Ska göra mej i ordning snart...Jag och älskling tänkte gå ut och äta på Dino`s :)Mmmmm!Gott.

Av madeleine jansson - 29 augusti 2008 12:38

Jag och Snuffsan låg och myste till 11.00 i morse..Hon är såååå goooo:)
Igår kom Jacke,uffe och Nyman hit en sväng på kvällen  och surrade lite!

och nu är det helg,en lugn helg som vanligt..

Nu ska jag sätta mej på altan och dricka kaffe och läsa tidningen sen hämta posten,och vänta på att min älskling ska komma hem!

Av madeleine jansson - 27 augusti 2008 23:19

Ska se lite på sex and the city på tv:)Sen sova..!Tycker älsklingen min borde ta lite ledigt..Han sover ständigt..lillstackarn:/ men det bruka vara svårt att få honom till att ta ledigt!!

Av madeleine jansson - 27 augusti 2008 20:25

Verkligen less nu på att inte ha nån inkomst,så mycket jag vill handla ju:(!!!

Ovido - Quiz & Flashcards