Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av madeleine jansson - 11 augusti 2008 22:07

Ska snart ta med mej datorn upp och se på en film tänkte jag:)
Bruka ligga och kolla till kl 2 på nätterna:P Men ikväll blir det tidigare,ska ju upp tidigare än vanligt..

Hoppas bara interjuven går bra!

:)

Av madeleine jansson - 11 augusti 2008 13:52

Har så fruktansvärt tråkigt..Vill att älskling ska komma hem med cigg till mej:)

Är jättenervös för onsdagens interjuv:P Men Malla peppa mej lite;)Men inte för imorgon,har vart på så många interjuver inom restaurang så:)


Nä,nu ska jag gå upp å gosa lite med mina älsklingar sen duscha!

Wilma-Ring hit på 21349 när du får tid!

Av madeleine jansson - 11 augusti 2008 11:50

vaknade av att snuffsan stod och sa MJAU vid sängkanten,och ville förmodligen ut..Hon gör jämt så..:) Så ringde dom från Scandic Nord och jag ska dit i morn på interjuv..:)
Så nu har jag 2 arbetsinterjuver,nån måste ju gå bra:)

Fick även nyss höra att i 50års present får mamma en 2 veckors resa till Frankrike och för att se Madonna konserten från hennes kille...

Han skämmer bort hon för mkt:P


Och om nån vill he en liten kisse så bara att säga till:)Men dom är bara 6 veckor än så länge:=)

Ovido - Quiz & Flashcards