Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av madeleine jansson - 12 augusti 2008 19:49

Satt på interjuven i 45minuter,den längsta jag nånsin varit på..Men han var väldigt noga och ville veta mycket,såå jag vart väldigt nervös!!
Men den gick hur bra som hellst...Han hadde haft mer än 30 ansökningar sen i fredags,och han sa att av alla hittils låg jag högst upp,och låg väldigt bra till,och det kändes verkligen jättekul och höra...men han hadde mycket ansökningar att gå i genom,och oavsett om jag får det eller ej,så kommr han ringa och meddela senast slutet på nästa vecka..

Men eftersom det är ett väldigt stort hotell så känns det jättebra och allt går till som det ska!Och det är en Heltid!!Hoppas jag får det!

Sen spenderade jag halva dagen hos B-Madde,hemma hos henne,för hon bor i närheten av där jag hadde interjuven..Satt in hår på henne och surrade om allt möjligt...Jättekul!Och jag fick även 2 SKITSNYGGA jeans av henne..TACK Gumman det behövde jag!


Sen åkte jag vidare till mammsen och hälsade på,sen vidare hem med Nizq och Angelica..som har vart här nu en stund..:)
Och det var vell allt för idag!
Imorn har jag yttligare en interjuv kl 10.00..Och Malla ska på samma!:)

-----------------------------

Har städat undan lite nu...fick även Meny och Vinmeny som han ville att jag skulle kolla igenom,så tänkte göra det..:)
Här kommer en bild på mej å Madde:P

och en kväll utanför oss!:)


Av madeleine jansson - 12 augusti 2008 08:54

Var inte ett dugg jobbigt att kliva upp tidigt..eller aaa kvart över 8,men det är tidigt för mej..:)Kanske för att jag sovit så mkt den senaste veckan..

Sitter och dricker kaffe nu,och har plattat håret...ska göra mej klar nu,sen åka..:)
Önska mej lycka till;)

Ovido - Quiz & Flashcards