Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av madeleine jansson - 13 augusti 2008 22:21

Älskling har nästan legat och sussat sen han kom hem från jobbet..men kan verkligen förstå han,han går upp kl.04.00 åker till jobbet kommer hem sen mellan 15.00-16.00..och jobbar i snitt 60tim/Vecka...stackarn!!:)

Nä nu ska jag ringa mamma..!Sen gå upp å göra älskling sällskap!


2 nya bilder på mina söta bäbisar..den gråa lilla krabaten älskar att sova på min mage:)
Och så ett kort på Mio,malins lilla troll..såååå söt!:)

:)

Av madeleine jansson - 13 augusti 2008 21:41

Grattis gumman (Malla)för att du klarade teorin..:)
Imorn ska jag bara vara hemma och städa...kommer en senare på kvällen som ska kolla på katterna:) Förhoppningsvis har jag blivit av med 2..:)Och dom som är intresserade har även katt som är ute katt..och skulle hellst av allt vilja ha mina katter kommer hos  ägare där dom kan vara ute:)
Ser ju på min snuffsan,hon älskar VERKLIGEN och vara ute,hon kommer alltid upp på morgonen och försöker väcka mej så jag ska släppa ut hon.


Våran sjö som ligger alldeles neranför här,är 8km lång..Tänkte försöka ta mej i kragen och vandra runt den lite då och då..:)

Hoppas oaf att jag får nån av dom 2 jobben..vill verkligen ha en heltid.

men får se hur det går,annars bara fortsätta söka..bara jobbigt att gå å vänta på svar också!




Av madeleine jansson - 13 augusti 2008 13:13

Jag och Malla hadde ju interjuven i morse,Vi var Bara 6 utagna av 40 stycken,som han hadde valt ut..Så det kändes ju bra...

Hon fråga inte nått speciellt,utan vi fick berätta om hos själva..och malin och jag fick springa upp dit,så pulsen låg på högvarv tror jag..och gjorde inte saken bättre att man var nervös...Och det var ju även en grppinterjuv.

så iaf,med tanke på att hon inte fråga oss nått speciellt..så är det nog svårt för dom att bedömma vilka 2 som får jobbet(Dom söker 2) Men man behöver inte ha utbildning eller tidigare erfarenhet..man får ju inskolning där..

men får se hur det går..skulle ju vara skitkul om både jag å Malla får jobbet!:)


Sitter här hos Malin nu,hon håller på att plugga..så nu skja jag gå ut med Mio och nova..:) 



Av madeleine jansson - 13 augusti 2008 07:06

Japp då klev jag upp,ville verkligen ligga och dra mej..men var såååå kissnödig,sen är ju katterna vägg i vägg med vårat sovrum och dom var det FULL fart på i morse,så var bara och kliva upp....

USCH!Trött är jag!Ska göra mej i ordning nu,sen åka till Malla innan interjuven!

Av madeleine jansson - 13 augusti 2008 00:49

Blir så less att jag alltid blir trött sååå sent...tänkte va lite duktig idag och gick och la mej i sängen kl 23.00,men ICKE,låg och vred och vände på mig i över en timma..så bestämde mig för att gå upp en sväng och kika på tv..

Men tänkte gå upp och försöka sussa brevid älsklingen nu. Ska ju upp halv 7!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards