Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av madeleine jansson - 27 augusti 2008 23:19

Ska se lite på sex and the city på tv:)Sen sova..!Tycker älsklingen min borde ta lite ledigt..Han sover ständigt..lillstackarn:/ men det bruka vara svårt att få honom till att ta ledigt!!

Av madeleine jansson - 27 augusti 2008 20:25

Verkligen less nu på att inte ha nån inkomst,så mycket jag vill handla ju:(!!!

Av madeleine jansson - 27 augusti 2008 20:03

Har vart på stan med syster idag och kikat runt lite..:)Sen bjöd mia på kinamat som vi tog hem och åt..Jättegott!:PSen gjorde jag slingor på henne..och det gick bra..

och sen skjussa angelica och nizq hem mej,och vi har druckit kaffe och surrat som vanligt,alltid lika trevligt:)
Har fått för mej att jag skulle kunna tänka mej att plugga till Undersköterska..Det är alltid en bra utbildning att ha...men det är bara en tanke..så får se me det!
Nu ska jag plocka lite hemma och kolla till mina sötnosar!

Ovido - Quiz & Flashcards