Alla inlägg under maj 2008

Av madeleine jansson - 31 maj 2008 20:08

JA,det har jag nu,kom nyss hem från jobbet,haft öppning å stägning..har vart rätt mkt folk..men imorn är jag ledig..och då hoppas jag på finväder så jag kan ligga å sola hela dagen:P

Har så hilma ont i hela kroppen jättejobbigt,så när jag kom hem igår fick jag en massage av älskling och i morse när jag vakna fick jag till å med kaffe på sängen,var såååå trött att jag inte ville kliva upp,snäll min lilla älskling!

och nu när jag kom´hem har han storstädat och vart å storhandlat lite!:)


usch gillar inte mitt hår nu..det är typ massa olika färger..men vissa delar är jättefint...vet inte hur jag ska göra vill INTE bli blond,trivs inte i det..så tänkte att vilma får kolla å se hur vi kan göra kanske lite mer ljusa slingor,så det blir finare ljust å ljusbrunt,har lixom en bild framför mej hur de ska se ut..men de blir ju aldrig som man tänkt..men hoppas de blir bra i slutändan iaf,för vill ju beställa hår nästa månad å har hittat massa som är olika slingade..men men nog om det..!

Nästa helg fyller älskling 25 gammal gubbe snart..hehe:P Vet inte de kanske blir lite fest då!Jag fick bestämma sjäv om jag ville jobba elr va ledig nästa helg så...

och lilla vilma fyller ju 20 snart börjar bli lite stor nu gumman;)

Nä,nu har jag lite jag måste grejja med!


Av madeleine jansson - 31 maj 2008 09:55

jobbade stägning igår...och idag har jag heldag å ledig imorn,skulle ju ha börjat på det nya igår...men jobbade ju till 8 på sibylla å såg att han hadde ringt typ vid 6 å de tyckte jag blev lite sent..men men kanske blir ikväll..

det är nått skumt med den där gubben,så vet inte riktigt hur jag vill..När jag har det rätt bra ändå..

iaf har vilma gjort slingor på mej...det blev för ljust på ena sidan typ helt blont..men ska lägga lite ljusbruna slingor på den sidan..så hoppas de blir bättre..

Jag å vilma har legat å stekt på mammas balkong i 2 dar..Nu är jag neger:P

och igår åkte jag hem till matfors..ska snart åka å jobba...

Tack för kommentaren gubben:P älskar dej med bror,Även om du är RIKTIGT jobbig ibland:P
Nu måste jag dricka kaffe!

Av madeleine jansson - 28 maj 2008 22:57

Jobbade till 2 idag..sen åkte jag hem till mamma.och så kom denny(Mammsa kille)Och hämtade mej mamma å marcus.dom åkte till stockholm idag sen vidare med flyg till Paris..Åååå vad mysigt!!!!!!!Hoppas dom får det trevligt å mytsigt men det tror jag iaf!

Jag har vart på jobbinterjuv idag!!På en ny restaurng som ska öppna,och vet ni vad,jag fick det en provanställning på en månad iaf...jag ska servera å stå i baren,dom vill hellst se mej i baren som det lät som iaf!men dom ska lära mej det jag inte kan(I baren)Det är en väldigt bra chans för mej,eftersom det är åt mer hållet det jag vill göra..!
Men jag har så mkt bra med timmart på sibylla..och trivs ändå där på ett sätt,Men det är ju INGENTING jag vill göra!!men men börjar på fredag iaf..Tänker iaf testa å se hur det går...

Nu är jag hos mammsen..älskling åkte idag å kommer hem på fredag!Jag å vilma har vart å solat å grejjor..!

Av madeleine jansson - 27 maj 2008 22:21

Jobbade till 2 idag..sen på stan med madde..sköönt väder de har vart idag då:) och sen var jag hem till mammsen,och hälsa på martin å vilma med:)

Mysigt..

och nu är jag hemma,har nyss gjort min egen smoothie med banan,jordgubbar å kiwi hur gott som hellst..tänkte försöka hålla mej nyttig!!!!

och imorn åker mamma,Denny(Hennes kille)hans son joel och min bror marcus till Paris...Hur mysigt som helst..

så jag tänkte sova hos mamma imorn och umgås med vilma..:)

inhandlade ett par skor idag iaf...

Och snart är det begravning farmor har dött..:/ men jag kände henne inte speciellt väl,men tror de kommer bli jobbigt ändå,för de kommer nog kännas som att gå på pappas igen:/ Saknar dej!

jobbar lunch imorn sen tors,fre kväll..sen helgen hoppas på ledigt för jag å älskling tänkte storstäda..:)

Nä,nu ska jag se vart snuffsan håller hus!!

Av madeleine jansson - 26 maj 2008 22:19

 Jaaa,gud vad det blommar utanför här nu me tulpaner å allt vad det är...riktigt fint..tänkte att pia skulle hjälpa mej å så lite andra blommor,men måste få tiden till de också:D


Idag var jag en snabb sväng innan jobbet på stan...

kom vell hem för ca en timma sen..imorn jobbar jag bara lunch..sköönt!

Så tänkte ta en sväng på stan med vilma,de har vi inte gjort på evigheter..!

Åååå.den här månaden är inte ekonomin på min sida...Fick en bra lön,men hadde så mkt utgifter den här månaden,som legat ett tag...så nu framöver så blir det bättre...Älskling skulle åkt i morse,men han kände sig lite krasslig så dom åker imorn tror jag..Vi skulle ju fiska i helgen,men de var bara madde och jacke som orkade..själv slappade jag på soffan bara..och tvättade!Som jag fortfarande gör...Herregud,vad kommer ALLA kläder ifrån.Tycker synd om mamma nu,nu förstår jag hur hon haft alla år med 4 ungar:P

Kommer nog få en hel del timmar i sommar på jobbet...vilket är bra..

men letar efter annat ändå..

har kommit på att jag gillar å variera när de gäller jobb..:)

Inga nya avsnitt av varken gossipgirl eller one tree hill har kommit..:(

Och detserate housevifes har jag sett ALLA avsnitt redan..

men snart ska jag å snuffsan sussa:)


Av madeleine jansson - 22 maj 2008 20:15

Tror älskling fick nå ryck i går å storstädade:P Men de är bra då slapp jag:P
Är så trött efter allt städande på jobbet..jobbat idag 11.30-19.00 sköönt och inte stänga..ska få mkt mer varierande tider nu..har jobbat i 4 månader på samma ställe nu..kanske dax å byta;P Nä men söker annat!


Och älskling är borta å jobbar hela tiden...åkte idag igen..och jag som vanligt sällskapsjuk åkte till mammsen efter jobbet..:)

Sen har det vell inte hänt så mkt mera..Förutom att jag förväntade mej lön imorn,men den får man tydligen på måndag..:S SUCK!

Har mkt utgifter den här månaden,men ska bli skönt å bli av med..

sen blir ekonomin mkt stadigare..Om jag också slutar impulshandlar!:P


Och jacke å albin la ut våran lilla båt nu i veckan i sjön så dom fiskade:P

Men jag var så trött att det får bli nån annan dag..:)


Nu ska jag se lite tv..:)

Av madeleine jansson - 15 maj 2008 20:31

Bara vart hemma idag..väntar på att madde å jacke ska komma...:)

Åååå min lilla bäbis snuffsan...varje gånf jag ropar in henne kmr hon ut från ladan,undrar vad hon har för sig där:P

Av madeleine jansson - 12 maj 2008 13:44

sitter här med jacke å madde,chefen fråga om jag ville va ledig idag eller imorn så jag valde idag,SKÖNT! jag är ALDRIG ledig så..får se vad man hittar på idag..:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards