Direktlänk till inlägg 31 maj 2008

Trötta fötter

Av madeleine jansson - 31 maj 2008 20:08

JA,det har jag nu,kom nyss hem från jobbet,haft öppning å stägning..har vart rätt mkt folk..men imorn är jag ledig..och då hoppas jag på finväder så jag kan ligga å sola hela dagen:P

Har så hilma ont i hela kroppen jättejobbigt,så när jag kom hem igår fick jag en massage av älskling och i morse när jag vakna fick jag till å med kaffe på sängen,var såååå trött att jag inte ville kliva upp,snäll min lilla älskling!

och nu när jag kom´hem har han storstädat och vart å storhandlat lite!:)


usch gillar inte mitt hår nu..det är typ massa olika färger..men vissa delar är jättefint...vet inte hur jag ska göra vill INTE bli blond,trivs inte i det..så tänkte att vilma får kolla å se hur vi kan göra kanske lite mer ljusa slingor,så det blir finare ljust å ljusbrunt,har lixom en bild framför mej hur de ska se ut..men de blir ju aldrig som man tänkt..men hoppas de blir bra i slutändan iaf,för vill ju beställa hår nästa månad å har hittat massa som är olika slingade..men men nog om det..!

Nästa helg fyller älskling 25 gammal gubbe snart..hehe:P Vet inte de kanske blir lite fest då!Jag fick bestämma sjäv om jag ville jobba elr va ledig nästa helg så...

och lilla vilma fyller ju 20 snart börjar bli lite stor nu gumman;)

Nä,nu har jag lite jag måste grejja med!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine jansson - 15 november 2008 11:10

Nu blir det en ny blogg för mig...:)Så min nya blogg är www.madeleinesophie.blogg.se     Tycker dom verkar bättre:) ...

Av madeleine jansson - 14 november 2008 18:17

Jag vill bara hem..slutar kl 20.00 ikväll..:)Vill ha min lön så man kan schoppa...Tänkte om vilma kanske kunde ha bil runt den 25 så vi kan ta en sväng på Ikea och schoppa lite;)...

Av madeleine jansson - 14 november 2008 09:45

Syster ringde nyss...och sa att alla bussar är inställda pga av blixthalka..!Ringde linda på jobbet,och där var det kaos för alla är försenade..så jag kommer bli nån timma sen..men men inte mkt att göra...

Av madeleine jansson - 14 november 2008 09:09

Inte ens unnit gå 12 timmar innan jag kom em från jobbet men men...börjar 10.30 idag ska göra mig i ordning nu...möte sen på jobbet...ska vi få veta vart våra nya lokaler blir sen..men det vet redan jag;)Märker att jag aldrig skriver nått speciellt i...

Av madeleine jansson - 13 november 2008 22:36

Slutar om 20minuter..såå skööönt det ska bli...Men jobbar imorn 10.30-19.30..men sen ledig hela helgen....:)Fönderar på om jag ska skaffa en blogg.se istället..mkt finare och man kan lägga upp mer bilder....får se om jag tar mig orken att göra det..!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards