Alla inlägg under maj 2008

Av madeleine jansson - 11 maj 2008 23:45

Madde och jacke har vart här sen i fredags:)Roligt med lite sällskap.

Har inte gjort så mkt,suttit å pratat hela helgen..och ikväll ska dom också sova här.jag ska jobba kl 4..Bad om att få ledigt idag:)


sitter här med tända ljus och brasa..så jäka mysigt här på kvällen..

allt känns så himla bra nu...såå stabilt på nått sätt..:)


Pratde med rikrard sångberg nyss,var längesen man prata med han..

Älskling ligger å sover,han ska upp 4 lillstackarn..så sitter uppe med jacke och madde nu..men ska vell snart gå å sussa och lämna dom i fred:)

Av madeleine jansson - 10 maj 2008 10:41

klev upp för en stund sen..dricker nu mitt god morgonkaffe å ska göra mej i ordning för jobbet...jobbar 12-7 idag..

sola efter jobbet igår också,men ska va lite försiktig me de nu..

och ikväll ska vilma göra slingor på mej 2 olika:P Om hon fortfarande orkar..vet inte vad min lilla go rumpa gjorde igår så:)

Av madeleine jansson - 7 maj 2008 00:13

Jobbat till 8 idag som vanligt..sen gick jag ner å sola,och träffa vilma å vilja:P

och så ringde stefan och jenny å fråga om dom skulle köra ut oss till matfors,för dom skulle kolla på ett hus där,dom är lite intrsserad av ett av albins pappas hus.:D

Kanske blir grannar,vem vet! :) Kan bli skojj å ha lite sällskap av jenny.!

och nu sitter jag å vilma här och vilja ligger å snarkar i soffan!:P

Älskling kommer nog hem i natt,Saknat min lilla gos lite:P

Av madeleine jansson - 5 maj 2008 11:39

Jag överlevde natten vilma;) Men hadde ju snuffsan brevid mej hela nattaen!:)

Har fikat å dricke kaffe nu...såg one tree hill inatt,å nu kan jag inte sluta så håller på ladda hem mer...

börjar 4 idag..tänkte kanske sola efter jobbet..

Både mamma,albin å madde terroriserade mej å ringde TIDIGT i morse..


Nä,nu ska jag hänga tvätt..!

Av madeleine jansson - 4 maj 2008 22:54

vilma åkte vell vid 2tiden idag..sen har jag bara vart hemma..madde var förbi en stund och skjussa mej till affärn:)

och nu har jag suttit hela kvällen å budat på tradera..:P

älskling kommer vell på fredag..och de är var sista svängen han är borta..elr på ett bra tag hoppas jag iaf..

jobbar hela veckan iaf..

nu har iaf jag å vilma beställt hår..ska bränna fasst nu..både mörkt å ljust..kmr bli fint..hoppas jag..ska slinga mitt hår så fort jag tagit bort mitt nuvarande hår..:P

längtar till min nästa lön,måste på ikea och inhandla lite saker:)


och även att vi har 3 andra katter som springer här på gården,och min lilla snuffsan blir jagad hela tiden,kan man ju förstå,för hon är en riktig SÖTNOS!

men hon sov borta 2 nätter för nån dag sen..Undrar vad hon har för sig..:P Kanske lite bäbisar snart;P

gud vad jag skriver men har såååå tråkigt..

har laddat hem lite filmer och några avsnitt av one tree hill jag tänkte se..


Av madeleine jansson - 4 maj 2008 01:14

Vart en sväng på ikea med wilma idag,sen åt vi kina mat..:)

och nu är vi ute hos mej..och nu är jag såååå trött att jag snart inte kan hålla upp ögonen!

God natt!

Av madeleine jansson - 3 maj 2008 13:49

sitter och dricker kaffe nu..har vell hällt i mej en 5 koppar,var så trött i morse..ska snart iväg,ska me vilma på ikea..:) sen ska vi hit å mysa..!

Av madeleine jansson - 2 maj 2008 14:36

Gud vilket tråkigt väder det är idag..usch,Deprimerande!!!!:(

Ska åka i väg å jobba snart,har ingen vidare lust idag..skulle bara vilja krypa ner framför brasan och slappa hela dagen..!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards