Alla inlägg den 23 augusti 2008

:)

Av madeleine jansson - 23 augusti 2008 20:08

Det bara ramlar in annonser om folk som är intresserad av katterna..Jag som var såååå rädd att vi inte skulle bli av med dom..:)
Nu ska jag ringa vilma!:)

Av madeleine jansson - 23 augusti 2008 18:16

Albins mamma kom förut med gardiner hon hadde köpt till oss,så har satt upp dom..blev fint:)

Sen har Angelica och Nizq vart ut en sväng och druckit kaffe..och angelica har lämnat massa recept och avmaskningsmedel till mej:PSnäll hon!

Så har avmaskat alla nu,och det gick bra..

Fick ett mail från en tjej som ville använda mina kattbilder till nån hemsida..och det kan jag ju förstå,dom är ju sååå söta;P
Nä nu ska jag steka pannkakor...

och lilla älskling ligger och sussar på soffan..han är jämt trött nu förtiden..

men han jobbar ju 60tim/Vecka om inte mer..och har inte heller haft nån semester..!

Ovido - Quiz & Flashcards