Alla inlägg under augusti 2008

Av madeleine jansson - 27 augusti 2008 20:03

Har vart på stan med syster idag och kikat runt lite..:)Sen bjöd mia på kinamat som vi tog hem och åt..Jättegott!:PSen gjorde jag slingor på henne..och det gick bra..

och sen skjussa angelica och nizq hem mej,och vi har druckit kaffe och surrat som vanligt,alltid lika trevligt:)
Har fått för mej att jag skulle kunna tänka mej att plugga till Undersköterska..Det är alltid en bra utbildning att ha...men det är bara en tanke..så får se me det!
Nu ska jag plocka lite hemma och kolla till mina sötnosar!

Av madeleine jansson - 26 augusti 2008 23:02

Nu dags och gå upp och se en film sen sussa.Måste bara få in Snuffsan först!Ska slinga håret på Mia imorn,och så kanske vi ska på stan en sväng!
Godnatt

:)

Av madeleine jansson - 26 augusti 2008 21:51

Vi har ett litet hus här brevid,som det är massa gammla grejjor från Albins farmor..Hitta en väska där som jag gillar:)
Hitta ochså ett gammalt kort på Älskling som jag hadde!

:)

Av madeleine jansson - 26 augusti 2008 18:16

Nu har alla katterna bokad:)Förutom brummeLisa som vi behåller själv..Känns skönt att vi blir av med alla och att det gick så lätt.:P men kommer sakna allt spring här..men vi ska ju ha kvar dom ett tag till så:)

Ska snart göra lite gräddstuvad pytt i panna...!

Av madeleine jansson - 26 augusti 2008 16:06

Åååå..vill ha en ny serie man kan ladda ner och se...Nån som har ett förslag???!!!:)

Av madeleine jansson - 25 augusti 2008 22:14

Börjar redan bli lite trötter...Har laddat hem säsong 1 av beverly hills,var ju såå längsen man såg det..så ska snart gå upp till älskling och se det,sen sussa.:)Stackarn,han åker på jobbet kl.04.00

Och det börjar bli läskigt mörkt ute hos oss nu:/ Usch,gillar inte när det är mörkt här!

:)

Av madeleine jansson - 24 augusti 2008 17:08

Sååå skönt väder idag ju..såå fint här:)

:)

Av madeleine jansson - 23 augusti 2008 20:08

Det bara ramlar in annonser om folk som är intresserad av katterna..Jag som var såååå rädd att vi inte skulle bli av med dom..:)
Nu ska jag ringa vilma!:)

Ovido - Quiz & Flashcards