Alla inlägg under augusti 2008

Av madeleine jansson - 10 augusti 2008 15:19

Har fått till några till bilder nu...Dom är sååå gosiga..så fort man kommer in till dom börjar dom klättra på en och vill leka:)

Av madeleine jansson - 9 augusti 2008 18:32

Idag har jag dammsugit och moppat golvet:)

Catrin var här idag en sväng och kolla på kissarna(Våran granne,som även är paulinas mamma)Hon ville att jag skulle följa med nått i veckan och plocka Hallon och blåbär,hehe var längesen man gjorde nått sånt..Men tänkte att man kan baka paj till det...Mmmmumsssss!!!


Nu har jag suttit och skrivit ut massa CV som jag ska skicka iväg..Vill verkligen jobba mycket nu..Såå tråkigt att bara gå hemma och städa:P



:)

Av madeleine jansson - 8 augusti 2008 21:16

Jag måste verkligen vara uttråkad,eftersom jag skriver i bloggen så ofta:P
Idag blev det kött och pommes till middag,Albins jobbarkompis va här och åt ochså:)
Och nu ligger vi på soffan och tittar på Bam`s unholy union..som jag redan sett 100 gånger.. 

:)

Av madeleine jansson - 8 augusti 2008 15:30

Så svårt att få till bra bilder på kissarna,måste låna mammas kamera:)
Men måste lägga upp dom hä fina bilderna på Lucky och Wilma...

Såååååå Söta;)

Av madeleine jansson - 8 augusti 2008 14:42

Nyss duschat..och druckit kaffe!:)

Är sååå fruktansvärt less på att jag aldrig jobbar...men har sökt massa jobb,hoppas nått nappar iaf...och INGEN restaurang den här gången,bli så less för det alltid är nått strul..och sen får man aldrig nå vidare bra timmar..

visst det är kul..Men Madde vill tjäna pengar..:P

Så nu när jag är ledig så mkt,så blir det en hel del städande hemma i stället..men det är jag ochså less på nu!!

Nu ska jag gå upp och kolla till mina bäbisar och se om jag kan få nå fler bra bilder och lägga ut..Har förhoppningsvis redan fått iväg 2!:)

:)

Av madeleine jansson - 7 augusti 2008 14:19

Nu ha jag verkligen sett alla serier,som jag kan tänka mej...

Som Smallville,one tre hill,gossip girl,desperate housewifes,förhäxad,

Nån som vett en bra serie man kan ladda ner?????!!!!:)


Älskling kommer vell hem vif 4-5-tiden..Blir till och äta Taccopaj som blev kvar sen igår...:)

Av madeleine jansson - 7 augusti 2008 11:58

Somnade sent i natt,såg en skräckfilm,så får vell skylla mej själv:)

Pratade med Malla nyss,och det visade sig att vi ska på samma arbetsinterjuv på onsdag..skulle ju vara såååå kul om både fick...:)

vill verkligen ha det där jobbet eller nått liknande,men vet inte hur stora chanserna är,när jag varken har utbildning i det eller erfarenhet..

Det är personlig assistent..Men det återstår och ser:)
Och behöver verkligen en inkomst nu,så mycket jag vill handla till huset,nu när vi ska tapetsera och så..


Här kommer lite bilder iaf:)och dom är såååå duktiga,så fort jag ställde in låda åt som så började dom gå...:P


Av madeleine jansson - 6 augusti 2008 21:54

Åkte ner på zoo idag och köpte kattungemat..:)
Blev sen middag för oss idag..men Sååå god Taccopaj gjorde jag!!!Mmmmums:P
Nu ska vi se film sen sova..

ska lägga upp bilder på kattungarna imorn:)

Ovido - Quiz & Flashcards