Alla inlägg under augusti 2008

Av madeleine jansson - 15 augusti 2008 19:38

Jag och älskling var och handlade,så träffade vi väsen..så han följde med oss hem..Har nyss ätit...ska se om det finns nån film vi kan hyra från tv:n..:)

Av madeleine jansson - 15 augusti 2008 15:25

Vi åker inte till stugan,Albin ska jobba i helgen..:)
Prata iaf med Wilma nyss..och vi har bestämt oss att köpa tränningskort på friskis och svettis..Dom börjar köra igång den 25 auguati..Då jävlar blir det tränning:P Vill komma igång och känns bättre att ha nån man kan träna med så blir det roligare..:)


Nu vill jag ha nått jobbsvar..är såååå utråkad på dagarna...!!!

Hej

Av madeleine jansson - 14 augusti 2008 22:39

Annelie och hennes mamma åkte nyss..2 timmar var dom här..:)
Hon ska iaf ha en kattunge,men kunde inte bestämma vilken..

men nån av dom här blir det:)


Annelie berättade även att det finns folk som kommer och ska köpa en kattunge..sen har dom en orm hemma och ger kattungen som mat till den..och då klarar den sig hela vintern...Så det är nått man borde tänka på..Kan inte fatta att människor kan göra så!!!!!!

:)

Av madeleine jansson - 14 augusti 2008 20:04

Interjuven jag och Malin var på,var föressten som personlig assistent,såg att jag glömt skriva det:P

Väntar nu på att Annelie och hennes mamma ska komma..Det blir förmodligen den gula kattungen dom ska ha:)


 Skulle egentligen ha åkt med jacke och uffe imorn till stugan och fiska kraäftor,men får se hur det blir...:P


Av madeleine jansson - 14 augusti 2008 13:02

Hejsan..

somnade tidigare än vanligt igår...vaknade även halv 9..

blir bara städa idag...annelie och hennes mamma kommer ju ikväll...


Hitta några jättegammla kort på mej och syster...hehe!Om Mia ser det dom här kommer hon nog bli galen:P

Av madeleine jansson - 13 augusti 2008 22:21

Älskling har nästan legat och sussat sen han kom hem från jobbet..men kan verkligen förstå han,han går upp kl.04.00 åker till jobbet kommer hem sen mellan 15.00-16.00..och jobbar i snitt 60tim/Vecka...stackarn!!:)

Nä nu ska jag ringa mamma..!Sen gå upp å göra älskling sällskap!


2 nya bilder på mina söta bäbisar..den gråa lilla krabaten älskar att sova på min mage:)
Och så ett kort på Mio,malins lilla troll..såååå söt!:)

:)

Av madeleine jansson - 13 augusti 2008 21:41

Grattis gumman (Malla)för att du klarade teorin..:)
Imorn ska jag bara vara hemma och städa...kommer en senare på kvällen som ska kolla på katterna:) Förhoppningsvis har jag blivit av med 2..:)Och dom som är intresserade har även katt som är ute katt..och skulle hellst av allt vilja ha mina katter kommer hos  ägare där dom kan vara ute:)
Ser ju på min snuffsan,hon älskar VERKLIGEN och vara ute,hon kommer alltid upp på morgonen och försöker väcka mej så jag ska släppa ut hon.


Våran sjö som ligger alldeles neranför här,är 8km lång..Tänkte försöka ta mej i kragen och vandra runt den lite då och då..:)

Hoppas oaf att jag får nån av dom 2 jobben..vill verkligen ha en heltid.

men får se hur det går,annars bara fortsätta söka..bara jobbigt att gå å vänta på svar också!




Av madeleine jansson - 13 augusti 2008 13:13

Jag och Malla hadde ju interjuven i morse,Vi var Bara 6 utagna av 40 stycken,som han hadde valt ut..Så det kändes ju bra...

Hon fråga inte nått speciellt,utan vi fick berätta om hos själva..och malin och jag fick springa upp dit,så pulsen låg på högvarv tror jag..och gjorde inte saken bättre att man var nervös...Och det var ju även en grppinterjuv.

så iaf,med tanke på att hon inte fråga oss nått speciellt..så är det nog svårt för dom att bedömma vilka 2 som får jobbet(Dom söker 2) Men man behöver inte ha utbildning eller tidigare erfarenhet..man får ju inskolning där..

men får se hur det går..skulle ju vara skitkul om både jag å Malla får jobbet!:)


Sitter här hos Malin nu,hon håller på att plugga..så nu skja jag gå ut med Mio och nova..:) 



Ovido - Quiz & Flashcards