Alla inlägg den 16 juni 2008

Av madeleine jansson - 16 juni 2008 17:41

Åkte ner på stan å träffa vilma hon skulle låna en väska av mej..Och nu är jag hos mammsen,får lite dåligt samvete av att lämna snuffsan själv hemma..men Börjar iaf jobba lunch imorn kl 11,så de ska bli skoj,han har ju fått till uteserveringen nu också:=)

Och Till Malla å Sandra,Tyckte iaf det där med m/s vind båten lät som en mysig ide,måste bara gå ihop med hur alla jobbar,som kanske inte blir så lätt..annars får vi hitta på nått annat...


Mamma är å handlar och jag är jättehungrig..:)

Och till min älskade lillebror,vet att det kommer går bra:)

Puss å hej!



Av madeleine jansson - 16 juni 2008 11:44

jobbat både fredag å lördag,det har gått bra..men vi hadde knappt n folk,men de är ingen som vet att vi har alkoholtillstånd ån,det har ju varit pizzeria i 16v år före..så han skulle annonsera nu i veckan och börja med luncher(Husmanskost) Hoppas bara jag får vara kvar å att jag kmr trivas,för det blir inge mer sibylla nu iaf:) JIPPY!!!!!!!!!!


och min lilla bäbis blir bara tjockare och tjockare:)
Älskling åkte bort å jobba idag,tror han kommer hem på onsdag!


så kanske åker hem idag,måste lämna nycklar till chefen också så!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards