Alla inlägg den 10 september 2008

Av madeleine jansson - 10 september 2008 11:43

Tror faaan jag börjar städttrejka nu...Katterna hittar alltid nått..kvistar fulla golven,blommorna i köket,jord på köksbordet!!!!

Och göra ren den där lådan VARJE DAG!llAlltså det är massor...Är ju van att inte behöva göra ren lådan,eftersom snuffsan går alltid ut och gör sina behov!
Men visst älskar jag mina småbäbisar...!!:)Men ibland blir det lite för mycket!:)Meen lika söööta är dom ändå!:)


Och nu håller dom på RIVER HELA övervåningen!!:)


Av madeleine jansson - 10 september 2008 11:04

Madde ska komma om ett tag,så ska vi gå och plock blåbär:)Det ända jobbiga är vell alla småkryp och sånt---USCH!!:)

Av madeleine jansson - 10 september 2008 10:02

Har vart vaken sen nio,Snuffsan hoppa ju runt i sängen som en galning..Kan verkligen inte förstå att hon är mamma till 4 ungar;P

Sitter och dricker kaffe nu,,Utan mjölk:/

Hoppas verkligen att madde kan följa med mej idag och plocka blåbär..
Fick även höra från vilma igår att när man plockar bär använder man en bärplockare:P,Det hadde jag INTE en anning om..


Gud vad one tree hill slutade spännande igår,det gör det alltid..Har aldrig gillat den serien,men nu kan jag inte slita mig från den!


Nu,ringa och Väcka vilma!

Ovido - Quiz & Flashcards