Alla inlägg den 5 september 2008

Av madeleine jansson - 5 september 2008 23:00

Ska se klart sista avsnittet av samantha who,sen tänkte jag se Vänner,(Världens bästa serie):)
Gjorde mysigt hemma ikväll med massa ljus..:)
Ett kort på kissen vi ska ha kvar:P Min gooobäbis!

:)

Av madeleine jansson - 5 september 2008 18:36

Följde med Madde på arbetsförmedlingen idag,sen åkte vi hem till mamma och jag hämta lite saker..Hadde fått mina kort på katterna jag beställt..Beställde en kalender och för varje månad är det en kisse(Våra alltså)Så har jag ett litet mina av mina bäbisar,för vi ska ju snart börja he i väg dom..

Sen åkte vi bort på fyndlagret,för madde skulle lämna MASSA böcker:)

Finns faktiskt mycket fina möbler där..!

Och nu ska vi Äta min Taccopaj!,det finns INGET godare!!!!!

Av madeleine jansson - 5 september 2008 10:07

Vaknade kl 09.00.vet inte varför,bruka ju sova längre:)Ska ju följa med Madde till Arbetsförmedlingen.sen ska jag hem till mamma och hämta lite saker!:)

Nu ska jag ringa och terrorisera madde lite..För GARANTERAT sover hon;P

Ovido - Quiz & Flashcards