Alla inlägg den 28 september 2008

Av madeleine jansson - 28 september 2008 21:30

Kollar på Cayote ugly,har redan filmen..Man har ju sett den ett antal gånger...men finns inge annat på tv heller..!Bara skit på helgerna ju!

Men ska inte lägga mig allt för sent ikväll heller..ska ju upp kl 06.00

Av madeleine jansson - 28 september 2008 18:07

Så duktig tjej..Bara 10år:)

Av madeleine jansson - 28 september 2008 16:48

Hitta mycket fint på Jotex,finns alltid massa fint där:)Ska visa älskling,att allt verkligen passar bra hos oss;) Hehe:P

:)

Av madeleine jansson - 28 september 2008 14:45

Har dammsugit och städat hela toan..:)Sköönt..orkar inte städa nu på veckorna nu när jag jobbar så mkt..:)
Johan är här och hälsar på..Hehe,han kan man aldrig sluta skratta åt..

Och inte en anning om vad jag ska göra för mat idag..

I veckan ska iaf jag å vilma ta en sväng på stan och kolla lite..måste kolla efter nått jag kan ha på mig nästa helg,tänkte nämligen gå ut med Vilma och Cattis..vilma kanske hadde nått jag kunde ha på mig..men ska se om man hittar nått ändå..!

Av madeleine jansson - 28 september 2008 11:01

Var hos Mia igår och gjorde slingor på henne:)Hon bjöd mig på mat ochså,Tack gumman:)Sen kom vilma ner..sen åkte vi he till mig och vilma spenderade kvällen här:)

Idag blir det städa,städa och städa!!!

Ovido - Quiz & Flashcards