Alla inlägg den 29 september 2008

Av madeleine jansson - 29 september 2008 21:24

Det tar på krafterna att vara uppe sen 06.00...vart med albins mamma och storhandlat lite..Nu blir det faktiskt sängen för mej!!!:)
Glöm inte att ladda hem NYA avsnittet av desperate housewifes..!Som jag längtat!
God natt på er:)

:)

Av madeleine jansson - 29 september 2008 16:06

Ååå,så trött jag är..vill bara hem,men slutar snart..:)Angelica ska hämta mig tror jag..Sköönt!!!
Vet att jag skriver onödiga saker...men just nu är jag utråkad och orkar inte göra mera övningar idag..!;P

Av madeleine jansson - 29 september 2008 12:46

Nu är lunchen slut..Åååå...känns tungt att det är 2 veckors teori kvar..men det behövs nog;P

Av madeleine jansson - 29 september 2008 07:00

Kommer vara stolt över mig själv när det gått 3 veckor,då jag gått upp kl 06.00 varje dag:P Jag som verkligen gillar att sova!:)3 veckors teroi har vi nu,sen blir det att börja på riktigt,och då vet jag inte riktigt hur tiderna blir!

Ska dricka upp mitt kaffe nu sen gå till bussen..!Har inte med mig nån lunch idag heller,får gå å köpa nått på macken...!

Ovido - Quiz & Flashcards