Alla inlägg den 21 september 2008

Av madeleine jansson - 21 september 2008 21:21

Nu har min lilla Spike flyttat (Den röda kissen)Som dom skulle döpa till Måns.:)Åååå,vad tomt det börjar bli..Men han får det nog jättebra!Hon kulle skicka kort på han när han blivit större.


ska se film snart,sen sussa..ska upp 7.00 imorn.

Nu ska jag gå upp och göra en brasa:)Myspys!

Av madeleine jansson - 21 september 2008 14:02

Sen var det ju det här med vinterskor.vad ska man ha?Vill verkligen ha ett par varma,som håller ett tag..kanske ett par Uggs? Men vill inte se ut som kalle anka:P

Av madeleine jansson - 21 september 2008 12:43

Vaknade för en timma sen..sover till halv 12,undrar hur jag ska ta mig upp imorn när jag ska upp kl .06.30:S 

Madde och hennes mamma var här nu,vi har 2 Jättestora äppelträd här på gården,så dom var här oc h plocka..

Nu blir det mer kaffe!

Ovido - Quiz & Flashcards