Alla inlägg den 11 september 2008

Av madeleine jansson - 11 september 2008 21:23

Jag och madde vandrade runt i ca 1 och en halv timme i skogen..var hur långt som hellst..vi fick iaf med oss lite blåbär,hann inte plocka så länge för det blev mörkt..:)Men vi ska hinna och plocka en gång till!

Blev jättesen middag idag för oss...och imorn fredag veckorna går så fort nu..Ska börja jobba kl 11.00 imorn..får se hur det går då..!

God natt!

Av madeleine jansson - 11 september 2008 17:37

Gick bra idag på Dino`s iaf..ska jobba fredag lördag..Jättetrevlig kille som har det måste jag säga..men är som sagt mer sugen på det andra jobbet..men känns sköönt att göra nått iaf..

väntar på att Madde ska komma nu så ska vi åka till sköle och plocka blåbär..:)

Av madeleine jansson - 11 september 2008 11:35

Nyss druckit kaffe,och ska snart hoppa in i en dusch!
Ska åka ´till dino`s vid 2-tiden.Hadde velat haft svar på det andra jobbet innan..Men men..sen efter jag vart där ska jag å Madde åka och plocka blåbär igen..men på ett annat ställe..:)

Av madeleine jansson - 11 september 2008 00:28

Har fått nya blommor av albins mamma,hon bruka ta med sig från jobbet så får jag dom:)Snäll hon!

Har surrat med Martin på msn länge nu..snart ska jag gå upp och sussa!:)

Imorn ska ju jag på Dino`s ochså!

Ovido - Quiz & Flashcards