Alla inlägg den 23 september 2008

Av madeleine jansson - 23 september 2008 21:25

Ännu en väldigt lång dag,åkte även hem till mammsen en sväng efter jobbet..Andra dagen nu,fortfarande väldigt svårt..och har jag föressten nämt att systemet är på engelska..Alltså ännu svårare..men det kommer nog gå bra med tiden..tar ett tag å få in allt..

Har stått och stekt pannkakor nu och är helt slut...

men jag är verkligen en kvällsmänniska..det som kommer vara lite jobbigt,att få in rutinen..men det kommer nog efter ett tag..

Nä,snart är det Godnatt!

Glöm inte att ladda hem gossip girl och one tree hill:P

Av madeleine jansson - 23 september 2008 15:03

Sitter på jobbet och har rast nu..Är helt slut..!!Massa övningar har vi gjort idag..!slutar om en timma

hörs sen!

Av madeleine jansson - 23 september 2008 06:31

Kan ni förstå att jag klev upp 06.00?För det kan inte ens jag fatta..:P Ville gärna ligga kvar..men nu är jag rätt så pigg..man vänjer vell sig hoppas jag..Blir ju till att gå upp kl 06.00 i minst 3 veckor nu så..


Nu måste jag göra mig ordning...


Ovido - Quiz & Flashcards