Alla inlägg den 1 september 2008

Av madeleine jansson - 1 september 2008 22:40

ska snart sen film girl in the park heter den..den verkar bra...annars blir det samantha Who:P Sen sussa!
Jag och Madde ska in på arbetsförmedlingen imorn,sen ska jag fixa lite annat och hem å hämta lite papper.!

Snuffsis har ett sår på halsen,hon har haft det ett tag nu..men tvättar det varje dag så hoppas det blir bättre!Min lilla bäääbis:P

GodNatt!

:)

Av madeleine jansson - 1 september 2008 19:53

Fick mail idag från Scandic Nord och tjänsten är inte tillsatt än,dom skulle besluta om 2-3veckor.Han sa att jag hadde en väldigt bra chans och att ja stod länst upp på hans lista då jag var på interjuven..Men kan tänka mej att det är jättemånga som har sökt..Så jag hoppas på det bästa!!

Har suttit idag och skrivit massa CV som jag ska skicka in..!Nått måste ju dyka upp!

Och katterna håller på att riva HELA huset tror jag!:P


Nu ska jag göra hemmagjord Pizza..Mmmmm,gott:)
Och Syster ska börja på Klädaffären TIGER..Grattis till Syster!:)

Av madeleine jansson - 1 september 2008 12:36

Sitter och dricker kaffe och tänkte snart fika lite:)
Har iaf skrivit ut en ansökan till barnskötare..sista ansökningsdagen har varit men dom tyckte att jag kunde skicka in ändå..annars blir det nog omvårdnad.

Men men ..börjar bli lite smått jobbigt med katterna nu,även fasst dom är såååå söta!vaknar på morgonen så är det saker överallt..och nu är kattmaten SLUT IGEN...har köpt på zoo så den är inte så där jättebillig,och nu när man har 5katter så tar det ju slut på en gång!!!!

så får nog bli Icamat nu..

Av madeleine jansson - 1 september 2008 00:34

Har laddat ner en ny serie som snart kommer hit tror jag.. Samantha Who heter den,med christina appelgate..såååå bra!:)

Ovido - Quiz & Flashcards