Alla inlägg den 9 september 2008

Av madeleine jansson - 9 september 2008 20:34

Imorn blir det till att ringa Distrikt veterinären så får han komma hit och kolla på snuffsan..Hennes sår blir inte bättre,har tvättat det,men det hjälper inte,ser ut som att det har blivit större nu.Hoppas bara det inte är nått hemskt:/

snart ska jag ta med mej datorn upp till sängen och kolla på nya gossip girl och one tree hill!:)

:)

Av madeleine jansson - 9 september 2008 20:21

2 veckor kvar tills mina bäbisra flyttar..Visst dom är väldigt jobbig nu..:)Meen sååå roliga och kolla på då dom busar..:)Jag kommer sakna dom Sååååå mycket:/

Av madeleine jansson - 9 september 2008 20:12

Interjuven idag jag galant,jag som var såå nervös!.Känns som jag har en bra chans och få det..Och jobbet verka jättesköönt,det är ett stort företag man sitter i och besvarar kunder som ringer och frågar.Alltså inget säljningsjobb(Man kan sälja ochså och tjäna extra,men det är inget krav)sen när man jobbat 6månader får man fast tjänst!Och det är en heltid..Hoppas på det iaf!

Men ska ju på Dino`s på torsdag,men vill mycket hellre ha det andra jobbet!Men men får se hur det går!!:)Håll tummarna för mej!

Var hos syster idag,och får tacka henne för dom GODA räkmackorna..:)


Alla kissarna sover gärna med oss i sängen:)
Och den här lilla grabben har hittat en favoritplats,nämligen tidningskorgen..:)Hehe såå söööt!

Av madeleine jansson - 9 september 2008 08:44

Klev upp 8...och sitter och dricker kaffe nu..ska göra mej i ordning sen åka ner på interjuven som jag är väldigt nervös över,med tanke på att jag knappt vet vad dom håller på med:S

Men men får se hur det går!

Glöm inte och ladda hem gossip girl och one tree hill..Det har kommit ut:)

Ovido - Quiz & Flashcards