Alla inlägg den 12 september 2008

Av madeleine jansson - 12 september 2008 15:39

slutade kl 15.00,men ska tillbaka och jobba 17.30.så är hemma och vilar fötterna:)Men allt gick bra iaf..Dom har fruktansvärt mycket lunch gäster..kommer folk hela tiden..

Vet inte hur länge jag jobbar ikväll..


Av madeleine jansson - 12 september 2008 09:25

Ville inte alls kliva upp i morse..Znoooza telefonen jättelänge:)
Men men sitter och dricker kaffe nu så jag vaknar till liv..sen göra mej i ordning och åka till Dino`s och börja min första dag där..Hoppas VERKLIGEN att det andra jobbet ringer.varför jag hellre vill ha det andra jobbet är för att det är bättre betalt,och upp till en heltid..Och  verkar som ett jätteskönt jobb..
..!efter jobbet så kanske jag å madde åker till skogen igen och plockar blåbär,beror på hur sent jag slutar..

Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards