Alla inlägg under september 2008

Av madeleine jansson - 26 september 2008 22:11

Åååå..lillstackarn går och piper lite nu när hon inte ser att brorsan kommer fram..Men snuffsan går dit och tvättar henne..:) Såå sööt..

Nä nu ska jag äta lite..sen kolla på Top model som jag laddat hem..sen blir det sussa

Godnatt på er

Av madeleine jansson - 26 september 2008 21:26

Har inte ens hunnit ätiti middag idag..har gjort pizzadeg,men kanske lite sent och äta det nu:P Får se om jag orkar göra den..:P
Ska baka paj till vilma ochså;P Hehe..hon måste ju få smaka på min gudomliga paj;P

Ååå så hungrig jag är...!

:/

Av madeleine jansson - 26 september 2008 21:14

Nu har den sista kissen åkt...Ååååå...fasst vi har en kvar av dom..men hon blir ju lite ensam nu stackarn...Åååå kommer verkligen sakna den som åkte..han var såååååå gooo:P


Har vart me vilma på birsta city...hitta massor av skor..

Äntligen ledig hela helgen...sååå sköönt..!:)
Men känner mig ändå stressad..måste städa och tvätta..och imorn ska jag till syster och göra slingor på henne..

Av madeleine jansson - 26 september 2008 09:17

Har rast nu så passar på att skriva lite..:)
tror det blir birsta med vilma idag..vi tänkte kika lite på skor och så..!:)

Av madeleine jansson - 26 september 2008 06:30

Usch,ville verkligen  ligga kvar i morse...!!!Vill sova:P Men är ju ledig helgen nu...så skönt det!


Av madeleine jansson - 25 september 2008 13:09

Före luch fick jag gå och medlyssna på dom som sitter i riktigt telenor huset,utbildningen som vi har nu,har vi en annan lokal..så sen går vi över till det andra huset...Det var roligt att sitta och medlyssna,man fick lixom se hur det funkar..men nervöst ochså..!:)Men känns som att det kommer bli roligt när vi kommer igång..

Nu tillbaka till arbetet!

Av madeleine jansson - 25 september 2008 06:29

4 dagen på utbildningen nu...Och det går framåt iaf..:)jag gick upp och la mej vid 22.15 tiden igår,måste ha slocknat direkt..har inte vaknat en ända gång under natten heller..sovit som en stock kan jag lova!Men sköönt,känner mig mer utvilad..måste ju försöka få in den rutinen nu..

Nä,nu blir det kaffe!

Av madeleine jansson - 24 september 2008 20:02

Du förgyllde min dag ochså gumman:)Verkligen tog upp mitt humör.!
Ville bara meddela alla att vilma är en av mina närmaste vänner,kan verkligen prata med henne om allt...Hon är en underbar vän som alltid lyssnar och ger råd!Vänner är verkligen allt..,och dom ska man vara rädd om!


Måste få i mig nått att äta,knappt så jag hinner det.!:)
Sen blir det idol sen igår..och sen snusssa med mn älskling!




Ovido - Quiz & Flashcards