Alla inlägg under september 2008

Av madeleine jansson - 7 september 2008 11:48

GRATTIS TILL KÄRA SYSTER SOM FYLLER ÅR IDAG:)


Såg filmen what happens in vegas igår..har haft den på datorn jättelänge,men inte sett den..Den var ju skitrolig ju..Cameron Diaz är ju underbar alltid lika rolig:P



:)

Av madeleine jansson - 6 september 2008 19:30

Och den här lilla prinsessan ska annelies mamma och pappa ha:)

Av madeleine jansson - 6 september 2008 19:08

Jag må vara en riktig kattmänniska..:)

Av madeleine jansson - 6 september 2008 17:32

Sötaste kissen:)

:)

Av madeleine jansson - 6 september 2008 16:24

Nått jag vill det är att Sluta röka.!

Men det är ju såååå svårt..Kaffe och en cigg på morgonen är ju ett måste.

sen alltid efter maten! och funkar alltid att lugna ner sig när man är upprörd,ledsen,stressad och arg!

Så hur ska man kunna sluta med denna otäcka vana!i Längden är det ju defenitivt inte värt det!

Har nikotin tugummi som jag tänkte testa när jag känner att jag verkligen vill försöka klara det!


Av madeleine jansson - 6 september 2008 16:05

Har plockat bort massa saker,som tavlor,krukor och massa annat som varit här sen vi flyttade in..Albins farmor lämnade ju kvar typ allt...blev lite tomt när jag plockade bort..men det ser bättre ut...Vill ju att det ska börja se ut som vårat..:)vill bara åka på ikea och shoppa,men det får bli framöver..vill verkligen ha träpersienner i sovrummet..


Men men..älskling är hemma hos Pia och Åke och håller på att lägga nya kedjor på traktorn..så nu ska jag fortsätta med mitt!

Av madeleine jansson - 6 september 2008 14:49

Håller på att bara sockerkaka utan ägg,det går men inte en anning om hur den kommer smaka;P

Vart kvar av taccopajen igår,så det blir middag idag,sköönt,slipper jag laga mat!:)

Passar på att säga Grattis till Cattis som fyller år idag!:)

Av madeleine jansson - 5 september 2008 23:00

Ska se klart sista avsnittet av samantha who,sen tänkte jag se Vänner,(Världens bästa serie):)
Gjorde mysigt hemma ikväll med massa ljus..:)
Ett kort på kissen vi ska ha kvar:P Min gooobäbis!

Ovido - Quiz & Flashcards