Alla inlägg under februari 2008

Av madeleine jansson - 19 februari 2008 10:18

Laddade hem gossip girl igår.har inte hunnit sett det än..så såg 3 avsnitt,och de var ju bra,så nu håller jag på att ladda hem 4till:P

Tvättade å städade gjorde jag igår...sen kolla jag å albin på I´m the legend..Konstig film men rätt bra!

Jobbar bara från 4-8idag..Känns lite drygt å bara jobba 4 timmar..!

Nä,Nu ska jag koka lite kaffe..Och invänta gossip girl!

Av madeleine jansson - 18 februari 2008 11:16

Sitter å dricker mitt kaffe nu:)Ååå faktskit skönt å va ledig idag!
Tänkte kolla på lite desperate housewifes som jag laddat ner...vet bara inte om jag laddat ner rätt,var ju ett tag sen jag såg..men de märker jag vell!:P

Sen ska jag städa.men tänkte vänta till älskling kmr hem..!

Av madeleine jansson - 17 februari 2008 20:14

kom nyss hem från jobbet..Haft både öppning å stägning 2 dagar nu..och själv har jag vart hela veckan, så är rätt slut,jobbat 46Timmar på en vecka å en dag..Men lönen blir ju bra förhoppningsvis:)

och imorn är jag LEDIG!!!Skönt,ska sova..men måste även tvätta å städa å rensa!!!

Och lilla angelica var in i dag å lämna körkortsskiva så jag kan sitta hemma å träna..TACK GUMMAN!:)

Och fick även lite sällskap av vilma  å bror på jobbet..Alltid lika trevligt..!

Har såån fruktansvärd värk i ryggen bara..!

Av madeleine jansson - 16 februari 2008 22:16

jobbade 8timmar idag,och blir samma imorn...drygt..men hoppas jag sover bättre inatt!!
Nä,nu ska jag gosa med älskling!:)

Hej

Av madeleine jansson - 15 februari 2008 22:00

kom nyss hem från jobbet...Herregud vad folk jag haft,och själv dessutom var jag!!!Och öppnar även imorn och på söndag..har 7 dagar i veckan nu,men tror jag ändå ska bestämma att jag vill va ledig en dag iaf!å vi som skulle flytta i helgen..men de kommer vi nog inte hinna....:/

ska sussa nu!


Av madeleine jansson - 11 februari 2008 21:59

Vart ganska så lungt idag på jobbet...så nu är jag bara hemma å slappar:P

jobbar hela veckan så:=)

Åååå..nu ska jag fan ta tag i körkoretet..albins mamma vill att jag börjar köra i mars typ..då halkan lagt sig...förnderar på att ta ett lån på det!!!

Och så har äntligen angelica peppat mej å anmäla vårdcentralen...kan bli mycket pengar om jag har tid..Hadde ju faktiskt tur att jag överlevde...Har inte haft nån ork att göra det.!!Men dom har ju gjort ett STORT fel,och det ska dom få veta!!!

Men men!


Jag å vilma på olerys i fredags;)

Av madeleine jansson - 10 februari 2008 21:22

Har bara varit hemma idag:)Håller på att leta efter en kattunge..men har inte hittat nån än:/...har stägning som vanligt imorn på jobbet!

å på tisdag kommer älskling hem:)

Av madeleine jansson - 10 februari 2008 01:25

Jobbade till 8 igår..sen var det bara ner till vilma å göra sig i ordning å pimpla vin:P Blev lite väl mkt bara;P Som vanligt!somnade vell vid halv 5..å martin var inte glad när jag kom hem..hehe:P sen upp 5timmar efter å jobba..slutade klockan 7..faan vad slut jag var!!!!!

Chefen var borta idag så hans bror var där å hjälpte mej 2timmar..Tror även jag kanske får fasst tjänst där...det är ju bra tills vidare iaf!

å albin kmr vell hem på tisdag,så då börjar vi packa..:=)

Nä,Nu ska jag sussa!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards