Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av madeleine jansson - 13 oktober 2008 20:29

Ja,det har vell vart helt OK,´Känns bättre och bättre med att ta samtal,men fattar fortfarande inte hur man ska kunna lära Sig allt,,Men det kommer,Hoppas  jag iaf!:)

Efter jobbet gick jag till Vilma och umgicks en stund,Hon hadde gjort Milkshake med hallon å björbär,Mmmmm gott var det;D
Och ikväll har hon bakat Panna cotta,om jag hoppas på att hon sparar till mig,:P
Och nu är jag hemma,och är trööt!,jag å älskling ska snart sussa,eller jag ska först se Desperate housewifes som jag laddat hem!!!!

Av madeleine jansson - 13 oktober 2008 12:12

Lunch nu,men bara 30minuter..:) Vet inte hur många samtal jag tagit idag;P

Av madeleine jansson - 13 oktober 2008 06:27

Fattar inte hur man kan vara pigg nu:) Det är jag iaf!!!!;P

man känneer verkligen att man vänjer sig..!!
Nu måst jag skynda!

Ovido - Quiz & Flashcards