Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av madeleine jansson - 17 oktober 2008 20:45

Helt sjukt,är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna,ska se klart på idol,sen blir det direkt till sängen!!:)
Imorgon blir det städning här hemma...som nu mera har blivit en rutin på helgerna,hinner inte annars!
Men men,nu går mina ögon i kors snart

Av madeleine jansson - 17 oktober 2008 17:56

Äntligen hemma..Går inte ens att förklara med ord hur skööönt det är att det är helg...Har gått å varit småirreterad hela dagen..Har varit så fruktansvärt trött,och tror jag håller på bli sjuk:/
Men nu blir der en lugn å skön helg så man är pigg till måndag...är så mycket vi måste lära oss på jobbet,går inte ens att föörklara,och nu när det bara är en vecka kvar med faddrarna känns det lite smått jobbigt,då man känner sig mer pressad..!
Träffa vilma en sväng efter jobbet,fick låna pengar till cigg av henne,då jag bara rökt en cigg på hela dagen..Hon är min ängel!!!!!!:)

Av madeleine jansson - 17 oktober 2008 06:24

Gud så trött jag är..!!! Slocknade även 22.15 igår...!Men men nu är det ju

äntligen fredag..,så får passa på att sova i helgen!
Nä nu ska jag snart åka!:)

Ovido - Quiz & Flashcards