Alla inlägg under oktober 2008

:)

Av madeleine jansson - 15 oktober 2008 21:21

Nyss hemkommen från vilma..:)Mmmm,vad gott det var med mat!:)Tack gumman!Fick ochså smaka på hennes goda panna cotta hon bakat,så nu förväntar jag mig att få nått bakat varje gång jag kommer å hälsar på gumman;D

Är såååååååååå trött!:)Men vill ju hinna se gossip girl avsnittet innan jag ska sova,får se om jag orkar!

Av madeleine jansson - 15 oktober 2008 17:46

Sitter hos vilma nu,hon ska bjuda mig på middag,min lilla ängel:)

Imorn ska vi inte ta emot nå samtal alls på jobbet,vi ska ha nån utbildning med nån kille från bollnäs elr vart det var..så det är vell rätt skönt,bara det i´nte blir så långtråkigt bara!!!

Av madeleine jansson - 15 oktober 2008 06:23

Blir till å med osäker vilken dag det är;D Man blir dagblind när man bara jobbar!
Undrar hur dagen går idag då,Jag har till å med frukost,macka och juice  om jag ska äta på jobbet...Hinner inte äta på morgonen..!

ska till vilma efter jobbet:)


Av madeleine jansson - 14 oktober 2008 20:59

Nyss duschat,Brummis sitter alltid och tittar på mig när jag duschar,vet inte varför,men så "Råka" jag duscha ner henne..Hehe..Så hon la sig och tvätta sig framför brasan;DLillstackarn!:)


Nu ska jag å älskling lägga oss å kolla på Two and a half men..!:)

Av madeleine jansson - 14 oktober 2008 19:45

Gått bra på jobbet idag,eller bra å bra,det går vell lite framåt..Teckna även ett nytt abonnemang idag,så fick jag göra ett muntligt avtal,läsa nå jäkla manus,för kunden,hehe,det var lite halvjobbigt:P Men man får ju extra pengar för det!
Träffade vilma en sväng efter jobbet..Och nu har jag å älskling ätit..!
Har laddat hem gossip girl och one tree hill..Får se om jag orkar kolla på det ikväll,är så trött!

Av madeleine jansson - 14 oktober 2008 13:13

Nyss haft lunch..Vilma kom hit med cigg till mej...Är hon inte en Ängel!!:)
Nu ska jag fortsätta jobba!

Av madeleine jansson - 13 oktober 2008 20:29

Ja,det har vell vart helt OK,´Känns bättre och bättre med att ta samtal,men fattar fortfarande inte hur man ska kunna lära Sig allt,,Men det kommer,Hoppas  jag iaf!:)

Efter jobbet gick jag till Vilma och umgicks en stund,Hon hadde gjort Milkshake med hallon å björbär,Mmmmm gott var det;D
Och ikväll har hon bakat Panna cotta,om jag hoppas på att hon sparar till mig,:P
Och nu är jag hemma,och är trööt!,jag å älskling ska snart sussa,eller jag ska först se Desperate housewifes som jag laddat hem!!!!

Av madeleine jansson - 13 oktober 2008 12:12

Lunch nu,men bara 30minuter..:) Vet inte hur många samtal jag tagit idag;P

Ovido - Quiz & Flashcards