Alla inlägg under oktober 2008

Av madeleine jansson - 9 oktober 2008 06:37

Kan inte fatta att det redan är torsdag,dagarna går såå fort...Även att jag hela veckan har vaknat 05.50,Alltid före väcksrklockan ringer...som ringer kl 06.00,måste vara nått huvudet börjat vant sig vid...

Och min lilla snuffs har inte kommit in än...jag blir såå orolig när det börjar bli lite kallare ute...men hon har varit borat länge förut,och sen kommit hem..!


Av madeleine jansson - 8 oktober 2008 21:41

Sen snuffsan följde med mig till busen i morse,så har hon inte vart inne nått,Åååå,jag blir så orolig varje gång hon är borta länge..:/


Vilken tur du överlevde gumman;P

Av madeleine jansson - 8 oktober 2008 20:19

Kom hem från jobbet vid halv 6,så nästa direkt åkte jag å älskling och handlade...:) Håller nu på att vänta på att min underbart goda Tacopaj ska bli klar..Hinner inte göra mkt på dagarna nu.knappt så jag hinner prata i telefon,men det kommer jag ju göra tillräckligt på jobbet senare..Så Malla om du läser detta,ringer dig sen;P.På fredag kör vi igång på riktigt,så ska vi få vara alldeles egna skrivbord,dator och telefon.:)

:)

Av madeleine jansson - 8 oktober 2008 14:14

Nyss haft kort rast,och vad gör man,jag å Linda gick till shell och köpte godis,jag är egentligen ingen person som bruka vara godissugen,är mer en chips å dipp tjej...men när man sitter här kan man bara inte hålla sig..

jag är nu utråkad å vill hem...:P

Av madeleine jansson - 8 oktober 2008 13:44

Kan inte förklara med ord,hur less jag är på att bara svara på frågor nu..;P

Blir såååå rastlös..Och gör det inte bättre att man är röksugen och godissugen;P nu vill jag har rast...och att mikaela gick tidigare idag gör mig ju inte mer motiverad...Nu vill jag å Linda ha rökpaus...!!!!!

Är inte alls van heller att ha ett sittastillande jobb heller,det kryper i kroppen på en...:P  


Av madeleine jansson - 8 oktober 2008 09:16

Jag var på toa nyss,och vad hände,lampan gick sönder,och jag vart inlåst,stod å vred på låset hur länge som hellst...Trodde jag skulle få en panikattack..Till slut kom jag ut,och alla i gruppen kollade undrande på mig när jag kom in å undrade vad jag hållt på med..Hehe..


Igår känndes det som det släppt lite med jobbet,och man börjat lära sig saker..Men nu har vi kommit in på företagskunder ochså..Sååå jobbigt med allt..Det går inte ens att förklara hur mycket det är ,man måste sitta här för att förstå..!

Men men..Det kommer vell med tiden..


Av madeleine jansson - 8 oktober 2008 08:11

Om jag släpper ut snuffsan när jag går,så går hon med mig ända till bussen,sen vänder hon:)Och det är 1km till bussen,så hom går en bra bit med mig..Hehe,ser såå söt ut..


På jobbet nu går vi igenom företag

Av madeleine jansson - 7 oktober 2008 20:14

Jag bruka alltid göra den tradionella köttfärsåsen,men idag gjorde den lite annorlunda,bruka mest bara ha krossade tomater och massa kryddor,men idag blev det krossade tomater med chilismak,köttbuljong,Soya,massa kryddor och matlagningsgrädde:)Den vart underbart gooooood,Men det är så att min lilla älskling inte gillar förändringar,den var inge vidare populär där;P,Men han åt ändå,så jag inte skulle bli ledsen..:)


Redan onsdag imorn...:)Hoppas Linda kryar på sig till imorn,det skulle komma nån kille till jobbet å gå igenom nått som var ganska viktigt om jag inte minns fel..:)
Nu har jag 2 avsnitt av desperate housewifes att se...får se om jag orkar ikväll..!!

Ovido - Quiz & Flashcards