Alla inlägg under oktober 2008

Av madeleine jansson - 4 oktober 2008 14:12

Har lagt upp den här videon förut,men såg den igen på maddes blogg..Så blev tvungen å lägga upp den,Den är sååååå bra..:)Blir alltid rörd när man ser den!

Av madeleine jansson - 4 oktober 2008 13:54

ikväll blir det fest med vilma,Malla å sandra:) Ses kanske ikväll!

Av madeleine jansson - 3 oktober 2008 23:34

Gud så trött jag är..Efter jobbet idag gick jag ner med Linda på bolaget..Det var PROPPAT med folk kan jag lova..:P Sen gick jag upp till vilma å vi tog en sväng på stan,och jag fynda som vanligt 2 saker;P
Sen åkte jag hem,och nu har jag å älskling tryckt i oss massa chips å dipp..Mmm så gott!
Tänkte ta med mig datorn upp och kolla på alla serier jag inte hinnit sett än,men då visades det att Min lilla älskling har "råkat"tagit bort det,så håller på ladda hem igen..:P

2 veckor av utbildningen ar gått,och måste ju säga att jag stortrivs,Trodde ochså det skulle vara kämpigare på morron,efter som jag går upp kl 06.00 och går till 16.30..men det har varit helt ok..Och trivs med gruppen:P


Nää,Nu sussa..Blir ju utgång imorn;P

:)

Av madeleine jansson - 3 oktober 2008 11:03

Jag,Linda och Michaela var nyss på Lidl,jag köpte massa blandnötter:P åå Såå gott:P Hoppas vi får gå på medlyssning idag..

Måste på systemet idag ochså..Vet inte vad jag ska köpa än..!

Måste till vilma idag elr i morn å hämta klänning,!
Och idag kanske det till å med blir Max till lunch;P

Av madeleine jansson - 3 oktober 2008 06:39

Var å fixade håret hos vilma igår..vart supernöjd..:P Vet inte om jag vågar skriva att jag gjort hårförlägning och Mia läser,så blir hon vell galen:P

Äntligen fredag,2 veckor av utbildningen har gått...sååå sköönt med helg!
Försökte tvinga i Linda kaffe igår på jobbet ,men det gick inge vidare,det smakade tydligen som Spray..;P Hon råka nämligen ibland ta en tupplur på lektionerna;P
Inmorn blir det utgång med sandra:)Vilma skulle egentligen förlja med,men hon ändrade sig,vilket jag kan förstå med omständigheterna..Mitt hjärta är hos nån annan idag:/

Nää nu blir det kaffe...sen åka!

Av madeleine jansson - 2 oktober 2008 15:49

Snart slutar vi..Gud så sköönt...!Den här dagen har vart jobbig och seg..

ska iaf till Vilma,så ska hon fixa håret på mig;P

Av madeleine jansson - 2 oktober 2008 13:10

Nu vill jag bara sluta..Ekonomi är såååå tråkigt...!!!!!!:)


:)

Av madeleine jansson - 2 oktober 2008 11:08

Har haft en lång rast..Alla datorer hängde sig..Hehe!

2 killar har vart här nu och pratat om facket och A-kassa..så fyllde i allt och lämna..Äntligen..har ju velat gått med i A-kassa så länge..och nu la dom upp det så lätt!:)
Och vi fick fylla i en lisat om vi ville följa med å se giffarna spela om 2 veckor..Och det gjorde jag:P

Ovido - Quiz & Flashcards