Alla inlägg under oktober 2008

Av madeleine jansson - 7 oktober 2008 15:54

Vill hem nu,men slutar snart..Och inte har Gossip eller one tree hill kommit ut..skumt,men det kommer kanske senare ikväll:)

:)

Av madeleine jansson - 7 oktober 2008 15:05

Har haft lite genomgång nyss..Känns som att det har börjat släppt litegrann,och det känns bättre...Det är VÄLDIGT mycket man ska lära sig..!
Vet inte heller vad jag ska göra för mat idag,Köttfärssås å spaghetti kanske!


Av madeleine jansson - 7 oktober 2008 09:21

Hann inte äta nån frukost,men som tur var hadde min granne här mikaela med sig frukost,så nyss ätit en Goood macka:)

Håller på att repetera lite  på massa tillägstjänster!

Av madeleine jansson - 7 oktober 2008 06:55

Somnade rätt så tidigt igår...På fredag har vi vårat mellantest,sen börjar vi på rikitgt,:)Känns faktiskt väldigt bervös,inte att prata,men att man ska kunna hjälpa kunden på bästa sätt..men vi kmr ju ha faddrar..

Hoppas jag får sitta med Linda å Mikaela iaf;P


snart åka,först lite kaffe

Av madeleine jansson - 6 oktober 2008 13:52

Ingen förstår hur dåligt jag mår..Hehe..Neee,men jag orkar inte göra nått idag...!!!!!Jag vill hem NU!!!

Ont

Av madeleine jansson - 6 oktober 2008 11:05

Har fruktansvärd ledvärk även..Början till förkylning kanske?Vet inte vad det är..har verkligen ingen ork att sitta på jobbet nu...Har inte tvättat håret sen helgen heller..så det ser jättefräscht ut kan jag lova!!!

God mat har jag med mig iaf,kött å potatissallad:P Mmmmm!


:)

Av madeleine jansson - 6 oktober 2008 10:27

Blev tvungen och gå på Shell å köpa en cola..Vet inte hur jag ska ta mig igenom den här dagen:P Ända till .16.30..:/

Lördag var iaf rolig...Jag vilma malla å sandra satt hos vilma och förfesta..Vi surrade så mycket att vi glömde bort tiden totalt,vi kom ner på krogen vid 01.15..Hehe,kan ju säga att både jag å sandra tog nån snaps för mycket innan..Jag bruka inte glömma så mkt när jag går ut,men det var nästan svart dagen efter:P Trodde även att jag skulle dö på morgonen..!!!!
Jag och vilma gick på max å käka efter att Olerys stängde..Vi ´blev kvar på max i en timma och var inte hemma förns 04.30..Träffade även flera från jobbet,man skämde vell ut sig lagomt mycket iaf:P

Av madeleine jansson - 6 oktober 2008 08:53

Ville verkligen inte kliva upp i morse..Snozzade på klockan i 30min:P
Och inte nog med det,sitter ¨på jobbet och vi får göra ett Veckotest,på en måndagmorgon och jag som inte ens vaknat än!!!!:/
Men får se hur det gick sen,när sofia rättat!

Jag vill bara hem å sova!!

Ovido - Quiz & Flashcards